Hunkemöller lanceert Together Tomorrow
- Food-en-retail
- 28 jul 2020 @ 09:29
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Duurzaam design
- 28 jul 2020 @ 09:29
- Sjaak Hoogkamer
Hunkemöller richt zich met het initiatief op het verenigen van al haar activiteiten die zorgen voor de planeet en haar mensen. Van duurzame producten tot het welzijn van medewerkers en van dierenwelzijn tot diversiteit.
Hunkemöller zet zich naar eigen zeggen nu meer dan ooit in voor een positieve impact op de planeet en haar mensen.
‘We zijn trots onze reis onder de naam ‘Together Tomorrow’ te delen en onze stappen op het gebied van duurzaam ondernemen aan de wereld te presenteren. Een gezamenlijke verantwoordelijkheid van ons leiderschapsteam, ontwerpers en inkoopteam en van winkelmedewerkers tot werknemers in de gecontracteerdefabrieken die onze producten maken,’ aldus Alexandra Legro, directeur Marketing &Communicatie bij Hunkemöller. Hunkemöllers duurzaamheidsstrategie is gebaseerd op de doelstellingen van de Verenigde Naties voor duurzame ontwikkeling. Door een holistische en duurzame aanpak van alle bedrijfsprocessen wordt de juiste balans gevonden voor mensen, planeet en winst. Elk jaar wordt hierover gedetailleerd gerapporteerd in het duurzaamheidsverslag van de organisatie. Concreet zijn er voor 2024 drie ambitieuze doelen vastgesteld:
‘Met een website en een jaarlijks rapport maken we ons proces transparant, de ambities helder en onze verantwoordelijkheden inzichtelijk. Van de inkoop van duurzame materialen, het verminderen van plastic afval door het recyclen van kledinghangers en het verwijderen van plastic tassen uit onze winkels, tot het verbeteren van het leven van werknemers en hun kinderen. We zijn vastberaden om onze invloed te gebruiken om een positief verschil te maken,’ aldus RebeckaSancho, CSR Manager bij Hunkemöller.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- Lidl verrast met sterrestaurant voor iedereen
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
- [column] The most terrible time of the year
- [column] Upfront: Het toppunt van #omdenken op 80m2
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in opkomst - AI schuift aan
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bahadoer eerste Nederlandse chef in... 22-12-2025
- Lidl verrast met sterrestaurant voor... 19-12-2025
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




