Jumbo presenteert bijzondere AI paaseitjes

Jumbo presenteert bijzondere AI paaseitjes
  • Food-en-retail
  • 29 mrt 2024 @ 11:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingInnovatieVirtual Reality

Komend weekend is het Pasen en dus vliegen de paaseitjes de winkels uit. Jumbo-chef Ton dook voor de Paasdagen de keuken in om een aantal smaken te ontwikkelen met artificial intelligence.

Om inspiratie op te doen en onze dit jaar zeer succesvolle Bossche Bol paaseitjes qua smaak te overtreffen, heeft hij volgens Jumbo inderdaad AI ingezet. 'Dat resulteert in een achttien bijzondere nieuwe smaken, zoals kroket-mosterd. De directie van Jumbo heeft de eitjes mogen proeven en bekijk deze video's maar waarin de nieuwe smaken worden beoordeeld', reageert Linda Roovers van de afdeling Corporate communicatie van Jumbo.
Kijk hier voor  200 leuke paasrecepten en de Paasgerechten 2024 volgens het familiebedrijf. 
(PvWK)

Kijk hier (Insta) of hier (op Facebook) de beoordeling van de AI eitjes.

 

 

 

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken