Relais & Châteaux kiest voor Bamboo Group
- Food-en-retail
- 4 sep 2024 @ 09:34
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 4 sep 2024 @ 09:34
- Sjaak Hoogkamer
Relais & Châteaux, een wereldwijde vereniging van exclusieve hotels en gastronomische restaurants heeft Bamboo Group aangesteld voor de PR vertegenwoordiging in de Benelux.
Met de selectie van Bamboo Group als PR-partner in de Benelux wil Relais & Châteaux haar positie in de luxe hospitalitysector verder versterken. Bamboo Group gaat zich samen met Belgische partner Marion Flipse & Partners richten op het versterken van de merkidentiteit. De focus zal liggen op storytelling, mediarelaties en strategische campagnes die de ervaringen en verhalen van de leden van Relais & Châteaux benadrukken.
Relais & Châteaux is meer dan alleen een verzameling van luxueuze accommodaties en toprestaurants; het is een internationale gemeenschap die zich vol passie inzet voor duurzaamheid, lokale cultuur en uitstekende service. De aangesloten hotels en restaurants zijn aanwezig op alle vijf continenten: van de wijngaarden van Napa Valley en de Franse Provence tot de stranden van de Indische Oceaan.
‘We zijn verheugd over de samenwerking met Bamboo Group en hun Belgische partner Marion Flipse & Partners,’ zegt Camille Oostwegel, delegate & board member van Relais & Châteaux Benelux, Oost-Europa en Scandinavië". Hun proactieve benadering en ervaring in de sector maken hen de perfecte partner om de naamsbekendheid in de Benelux van ons merk te versterken. Relais & Châteaux heeft een rijke geschiedenis en ieder hotel een verhaal. Het 70 jarig jubileum, de prachtige “Route du Bonheur” routes en diverse campagnes zoals “Food for Change en World Oceans Day” bieden mooie kansen op het gebied van PR.’
Marloes van Den Boogaard en Natasha Sprengers-Hooper (zie foto boven), eigenaren van Bamboo Group, voegen daaraan toe: ‘Samen met onze Belgische partner Marion Flipse & Partners zitten we vol met ideeën over hoe we Relais & Châteaux meer in de kijker kunnen zetten. Er valt zoveel over alle bijzondere hotels en restaurants van Relais & Châteaux te vertellen. We voelen ons vereerd om voor het iconische Relais & Châteaux aan de slag te mogen gaan.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Consumenten beschuldigen Lay's van krimpflatie - foodmerk...
- Albert Heijn introduceert hamstergezin
- Jumbo lanceert 'De lekkerste bakkerij van Nederland'
- Lidl introduceert Supersupplementen om groente te promoten
- Zachtfruitcampagne ‘Een handje zomer’ richt zich op jonge...
- Driehoek is het nieuwe vierkant: Verkade vernieuwt chocoladereep
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [marketeer 226] Jasper Spaargaren -... 13-06-2025
- Nationaal Jenevermuseum Schiedam en... 11-06-2025
- Bakker Bart speelt in op knorrende... 10-06-2025
- Aldi verleidt pubers met versaanbod10-06-2025
- Jumbo lanceert 'De lekkerste... 05-06-2025
- [onderzoek] Consument kiest vaak... 05-06-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation