Dol (Vrouwen) en Van der Leij (Sport) weg bij Sanoma

Dol (Vrouwen) en Van der Leij (Sport) weg bij Sanoma
  • Media
  • 3 dec 2013 @ 11:45
  • 14115 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

Twee zware managers verlaten Sanoma: Sandra Dol, uitgever Vrouwen, vertrekt zonder al een andere baan te hebben, Bram van der Leij (clustermanager Sport) wordt marcom-manager bij de Atletiekunie.

Dol heeft besloten een andere wending te geven aan haar loopbaan, zo bevestigd Sanoma aan VillaMedia. De uitgeverij meldt er binnenkort meer bekend wordt over wie haar tijdelijk opvolgt. Ook zal een selectieprocedure voor de definitieve invulling van Dols functie spoedig worden gestart.

Van der Leij, manager van het cluster Sport, heeft dus al wel een andere baan gevonden: voluit Manager Marketing, Communicatie en Loopsport bij de Atletiekunie. De custom media titels waar hij verantwoordelijk voor is komen vanaf januari onder verantwoordelijkheid van Head Office, de contentmarketingdochter van Sanoma. 

Het bedrijf benadrukt dat het vertrek van beide managers los staat van de recente monster-reorganisatie van Sanoma, waarbij 500 fte's verdwenen, 32 tijdschrifttitels in de etalage werden gezet en slechts 17 titel behouden bleven. Het is echter onwaarschijnlijk dat het vertrek van zowel Dol als Van der Leij hier compleet los van staat. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken