Bud is bierpartner van TivoliVredenburg

Bud is bierpartner van TivoliVredenburg
  • Sponsoring
  • 19 sep 2019 @ 00:09
  • 13359 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • MerkenEntertainmentPartnership

Het onlangs in Nederland gelanceerde Bud heeft een eerste concertzaal gevonden waar het bierpartner wordt: TivoliVredenburg. Het Utrechtse poppodium schenkt vanaf komende vrijdag het Amerikaanse bier.

Suzanne van Dommelen, zakelijk directeur TivoliVredenburg: ‘AB InBev is al jarenlang onze partner en we zijn dan ook trots op deze primeur om als eerste Nederlandse concertzaal met Bud samen te werken.’

De samenwerking tussen Bud en TivoliVredenburg zal uit meer bestaan dan alleen bier schenken, zo meldt Misset Horeca. Zo ondersteunen beide partijen een nieuw kunstproject: Canvas. Vanaf dit najaar veranderen de boven Park 6 zwevende witte wanden in een groot videokunstwerk van 150 vierkante meter.

Talent en duurzaamheid

Talentvolle beeldmakers gebruiken deze muren van zaal Pandora om hun videokunst tot leven te laten komen en bezoekers worden zo steeds verrast door nieuwe beelden.  Daarnaast gaan beide partijen een samenwerking aan in een talentontwikkelingsprogramma waarmee de partners beginnende artiesten in diverse genres zoals klassiek, pop, jazz en dj’s worden begeleid op muzikaal en professioneel vlak.

Pieter Anciaux, horeca-directeur van AB InBev: ‘Voor zowel TivoliVredenburg als Bud is duurzaamheid een topprioriteit. Daarom gaan we daar samen vol op inzetten. Bud wordt vanaf 2020 met 100 procent hernieuwbare elektriciteit gebrouwen. We zijn samen plannen aan het maken om de concertzaal van dezelfde elektriciteit te voorzien.’

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken