Influencers of Sports werkt samen met FlowSports

Influencers of Sports werkt samen met FlowSports
  • Sponsoring
  • 26 nov 2019 @ 10:59
  • 13234 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • SportEndorsementInfluencermarketingSportmarketing

Influencers of Sports werkt per direct samen met het managementbureau FlowSports. Dit bureau is actief in het vrouwenvoetbal en behartigt de belangen van profvoetbalsters, ook voor reclame- en marketing-doeleinden.

Via Influencers of Sports zijn honderden sportpersoonlijkheden vindbaar voor online marketingcampagnes. Het zoeken naar relevante influencers wordt mogelijk gemaakt door de software van partner Join.

'Vrouwenvoetbal is in korte tijd zeer populair geworden', zegt Leonie Oudshoorn van Influencers of Sports. 'Vanaf het moment dat zij Europees kampioen werden begon het echt te leven. Deze vrouwen zijn een voorbeeld voor vele voetballende meisjes en inspireren heel Nederland als het bijvoorbeeld gaat om vechtlust. De Nederlandse voetbalsters zijn toegankelijk, hebben een grote fanbase opgebouwd en hebben bovendien een sterke band met hun fans. Dat maakt het interessant voor merken om met deze fans in contact te komen.'

Betere begeleiding

Eefje Janus van FlowSports: 'Voor vrouwenvoetbal zijn nieuwe kansen en mogelijkheden ontstaan. Als gevolg daarvan vind ik ook dat de begeleiding en advisering richting het bedrijfsleven en speelsters wat anders vraagt. We zijn daar zorgvuldig mee bezig en hechten veel waarde aan kwaliteit. Dat is een van de redenen dat we deze samenwerking met Influencers of Sports zijn gestart. We kennen Leonie en haar collega’s al enkele jaren en ervaren die samenwerking als energiek en productief. Heel mooi dus dat we de samenwerking nu op dit vlak kunnen uitbreiden.'

De aangesloten speelsters zijn Vivianne Miedema, Merel van Dongen, Siri Worm, Kika van Es, Kirsten van de Westeringh, Lize Kop, Jill Roord en Dominique Bloodworth. Zij zijn vanaf nu inzetbaar voor betaalde online marketingcampagnes via het platform.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken