Centrum Seksueel Geweld ontwikkelt titelkaart voor media

  • Algemeen
  • 28 feb 2022 @ 08:16
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Naar aanleiding van de impact rondom de nieuwe documentaire “Wij praten niet” van Marjolein Busstra (KRO-NCRV) lanceert Centrum Seksueel Geweld (CSG) een nieuwe titelkaart die sectorbreed gebruikt kan worden bij alle producties rondom seksueel geweld.

In haar impactcampagne ontdekte productiehuis Halal dat er vanuit de omroepen en organisaties behoefte is aan een toegankelijk en zichtbaar meldpunt bij programma’s rondom seksueel geweld en dat de juiste partij hiervoor Centrum Seksueel Geweld is. Vanuit deze behoefte maakte CSG op verzoek van Halal hun eigen titelkaart, zoals de bekende titelkaarten van Mind Korrelatie of 113 Zelfmoordpreventie. De titelkaart verwijst naar hun hulplijn 0800-0188, anonieme chat en website en kan aan het einde van een programma of film rondom seksueel geweld geplaatst worden.
De titelkaart is downloadbaar via de website van Centrum Seksueel Geweld en is per direct sectorbreed voor alle omroepen en producenten beschikbaar.  Halal zal de titelkaart gebruiken na de televisie-uitzendingen van de documentaires "Sisterhood" (Sophie Dros, BNNVARA, 8 maart om 22.30 op NPO2) en "Wij praten niet" (Marjolein Busstra, KRO-NCRV, 12 april om 22.26 op NPO2).

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken