Centrum Seksueel Geweld ontwikkelt titelkaart voor media
- Algemeen
- 28 feb 2022 @ 08:16
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 feb 2022 @ 08:16
- Michiel van Zaane
Naar aanleiding van de impact rondom de nieuwe documentaire “Wij praten niet” van Marjolein Busstra (KRO-NCRV) lanceert Centrum Seksueel Geweld (CSG) een nieuwe titelkaart die sectorbreed gebruikt kan worden bij alle producties rondom seksueel geweld.
In haar impactcampagne ontdekte productiehuis Halal dat er vanuit de omroepen en organisaties behoefte is aan een toegankelijk en zichtbaar meldpunt bij programma’s rondom seksueel geweld en dat de juiste partij hiervoor Centrum Seksueel Geweld is. Vanuit deze behoefte maakte CSG op verzoek van Halal hun eigen titelkaart, zoals de bekende titelkaarten van Mind Korrelatie of 113 Zelfmoordpreventie. De titelkaart verwijst naar hun hulplijn 0800-0188, anonieme chat en website en kan aan het einde van een programma of film rondom seksueel geweld geplaatst worden.
De titelkaart is downloadbaar via de website van Centrum Seksueel Geweld en is per direct sectorbreed voor alle omroepen en producenten beschikbaar. Halal zal de titelkaart gebruiken na de televisie-uitzendingen van de documentaires "Sisterhood" (Sophie Dros, BNNVARA, 8 maart om 22.30 op NPO2) en "Wij praten niet" (Marjolein Busstra, KRO-NCRV, 12 april om 22.26 op NPO2).
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

