Doe mee aan MarketingTribune's onderzoek naar marketing ten tijde van corona
- B2b
- 16 apr 2020 @ 10:54
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Onderzoek
- 16 apr 2020 @ 10:54
- Sjaak Hoogkamer
Onderzoeksbureau Markteffect en MarketingTribune lanceren hun eigen korte survey onder marketeers om de stemming tijdens deze coronacrisis te peilen. We zouden het zeer op prijs stellen als marketeers slechts 6-8 minuten van hun tijd willen besteden aan deze enquête.
Hoe zijn de reacties van marketeers op de coronacrisis? Is de impact ervan onder woorden te brengen? Is er sprake van ingrijpende maatregelen op het gebied van de marketingstrategie? Welke gevolgen verwachten jullie op de korte en op de langere termijn?
We danken iedereen bij voorbaat voor de moeite! Verder geldt natuurlijk: veel sterkte in deze barre tijden en blijf gezond.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 49, 202505-12-2025
- Sanne Hartman (Ovivio): 'Je kunt het... 01-12-2025
- Marketingtransfers week 48, 202528-11-2025
- Imke Walenberg nieuwe hoofdredacteur... 24-11-2025
- Marketingtransfers week 47, 202521-11-2025
- Marketingtransfers week 46, 202514-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

