Doe mee aan MarketingTribune's onderzoek naar marketing ten tijde van corona

Doe mee aan MarketingTribune's onderzoek naar marketing ten tijde van corona
  • B2b
  • 16 apr 2020 @ 10:54
  • 93515 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Onderzoek

Onderzoeksbureau Markteffect en MarketingTribune lanceren hun eigen korte survey onder marketeers om de stemming tijdens deze coronacrisis te peilen. We zouden het zeer op prijs stellen als marketeers slechts 6-8 minuten van hun tijd willen besteden aan deze enquête.

Hoe zijn de reacties van marketeers op de coronacrisis? Is de impact ervan onder woorden te brengen? Is er sprake van ingrijpende maatregelen op het gebied van de marketingstrategie? Welke gevolgen verwachten jullie op de korte en op de langere termijn?

We danken iedereen bij voorbaat voor de moeite! Verder geldt natuurlijk: veel sterkte in deze barre tijden en blijf gezond.

Bekijk hier de enquête

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken