DMEXCO 2020 gaat door, ondanks corona
- B2b
- 10 jun 2020 @ 12:02
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Evenement
- 10 jun 2020 @ 12:02
- Sjaak Hoogkamer
Terwijl in Nederland straks maximaal 100 mensen op een live event welkom zijn, is de organisatie van een de grootste DM-beurzen, de DMEXCO in Keulen, Duitsland, vast van plan om, ondanks de coronacrisis, 38.000 mensen te ontvangen.
Op de website van DMEXCO staat de volgende verklaring: ‘Het is ons vaste doel om DMEXCO op het geplande tijdstip van 23 tot en met 24 september 2020 op ons beursterrein in Keulen te houden. Als gevolg van de laatste besluiten die de regeringskantoren en overheidsinstanties in Duitsland op 6 mei 2020 hebben genomen, zal de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen het houden van beurzen en congressen toestaan.’
Op DMEXCO komen duizenden marktleiders, wereldwijde spelers en nieuwkomers uit meer dan 35 categorieën bijeen om alle dimensies van digitale marketing te bespreken.
Marketing- en mediaprofessionals, doeners en visionairs, creatieven en tech-liefhebbers ontmoeten elkaar hier.
Als beurs met een B2B oriëntatie is DMEXCO fundamenteel anders dan sportevenementen en openbare festivals. Bij beurzen ligt de focus op persoonlijke gesprekken en zakelijke contacten. Als eventprofessionals ziet de organisatie van DMEXCO zich in staat om randvoorwaarden te creëren die geschikt zijn voor beurzen, zelfs in tijden als deze.
De aangegeven maatregelen omvatten volgens de website ‘passende hygiëne, afstand tussen belanghebbenden en interactie met elkaar, evenals de daaruit voortvloeiende specificaties voor de processen die bij ingangen, in de hallen en op de stands van kracht zijn. We zijn afhankelijk van professioneel gedrag van exposanten en bezoekers; we zullen de deelnemers volledig registreren en gebruikmaken van de flexibiliteit en omvang van onze beursgronden en de mogelijkheden van onze digitale begeleidingssystemen. Onder deze omstandigheden zetten we de voorbereidingen voor DMEXCO 2020 voort en kijken we uit naar een succesvolle beurs samen met onze exposanten en bezoekers.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing