Objective Platform wordt derde partner Nationale Benchmark naast Mark Stronger en SRM
- B2b
- 1 jun 2023 @ 11:26
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - OnderzoekMarketing
- 1 jun 2023 @ 11:26
- Nanny Kuilboer
Objective Platform gaat als derde partner deelnemen aan de Nationale Marketing Benchmark naast initiatiefnemer marketingconsultancy Mark Stronger en bestaande partner SRM Opleidingen en Trainingen. De Nationale Marketing Benchmark is een onderzoek naar de organisatie en effectiviteit van marketing in Nederland en wordt dit jaar voor de derde keer uitgevoerd en dit keer ook in Duitsland.
Sven Meijer, CEO marketingconsultancy Objective Platform: ‘De Nationale Marketing Benchmark geeft objectief en uitgebreid inzicht in hoe bedrijven zich willen verbeteren en hoe dit samenhangt met sterke bedrijfsresultaten. Dit helpt ons om onze huidige klanten beter te ondersteunen en met onze software aan te passen aan trends en ontwikkelingen in het marketingvak. Daarom doen we het onderzoek dit jaar ook in Duitsland. Wij zijn hier al jaren actief en openden begin dit jaar ook een vestiging in Düsseldorf. Door verschillen tussen de aanpak van marketing in Nederland en Duitsland te kennen, kunnen wij ons platform beter laten aansluiten bij de Duitse markt.’
Nationale Benchmark: onderzoek over en van marketeers
De resultaten van de derde Nationale Marketing Benchmark worden gepresenteerd tijdens Nima Marketing Day op donderdag 15 juni in DeFabrique in Utrecht. Er verschijnt dan ook een whitepaper met de belangrijkste uitkomsten. Ronald Jansen, partner bij Mark Stronger: ‘Ik ben er trots op dat partners als Objective Platform en SRM Opleidingen en Trainingen ons initiatief voor de Nationale Marketing Benchmark ondersteunen. Dit onderstreept de kwaliteit van het onderzoek en laat zien dat het doel ervan breed wordt gedragen. Dat doel is en blijft het versterken van marketing en merken. Dat doen we overigens niet alleen door onderzoeksresultaten te gebruiken in advisering en dienstverlening, maar ook door deze met het vak te delen. Het is echt een onderzoek over en van marketeers.’
Verzeker u nu van een ticket voor de 7e editie van Nima Marketing Day, het jaarlijkse festival van marketing in DeFabrique in Utrecht. Kijk voor meer informatie, het programma en de sprekers op nimamarketingday.nl.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
- marketing
- Nationale Benchmark
- onderzoek
- Nima Marketing Day
- SRM Opleidingen en Trainingen
- Mark Stronger
- Objective Platform
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- McDonald’s Duitsland krijgt nieuwe... 14-07-2025
- Payroll-startup Employes overgenomen... 11-07-2025
- Marketingtransfers week 27, 202511-07-2025
- Marketingtransfers week 26, 202504-07-2025
- Centraal Beheer: werkdruk zet... 03-07-2025
- Dotdotdash opent Europese hub in... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers