Objective Platform wordt derde partner Nationale Benchmark naast Mark Stronger en SRM
- B2b
- 1 jun 2023 @ 11:26
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - OnderzoekMarketing
- 1 jun 2023 @ 11:26
- Nanny Kuilboer
Objective Platform gaat als derde partner deelnemen aan de Nationale Marketing Benchmark naast initiatiefnemer marketingconsultancy Mark Stronger en bestaande partner SRM Opleidingen en Trainingen. De Nationale Marketing Benchmark is een onderzoek naar de organisatie en effectiviteit van marketing in Nederland en wordt dit jaar voor de derde keer uitgevoerd en dit keer ook in Duitsland.
Sven Meijer, CEO marketingconsultancy Objective Platform: ‘De Nationale Marketing Benchmark geeft objectief en uitgebreid inzicht in hoe bedrijven zich willen verbeteren en hoe dit samenhangt met sterke bedrijfsresultaten. Dit helpt ons om onze huidige klanten beter te ondersteunen en met onze software aan te passen aan trends en ontwikkelingen in het marketingvak. Daarom doen we het onderzoek dit jaar ook in Duitsland. Wij zijn hier al jaren actief en openden begin dit jaar ook een vestiging in Düsseldorf. Door verschillen tussen de aanpak van marketing in Nederland en Duitsland te kennen, kunnen wij ons platform beter laten aansluiten bij de Duitse markt.’
Nationale Benchmark: onderzoek over en van marketeers
De resultaten van de derde Nationale Marketing Benchmark worden gepresenteerd tijdens Nima Marketing Day op donderdag 15 juni in DeFabrique in Utrecht. Er verschijnt dan ook een whitepaper met de belangrijkste uitkomsten. Ronald Jansen, partner bij Mark Stronger: ‘Ik ben er trots op dat partners als Objective Platform en SRM Opleidingen en Trainingen ons initiatief voor de Nationale Marketing Benchmark ondersteunen. Dit onderstreept de kwaliteit van het onderzoek en laat zien dat het doel ervan breed wordt gedragen. Dat doel is en blijft het versterken van marketing en merken. Dat doen we overigens niet alleen door onderzoeksresultaten te gebruiken in advisering en dienstverlening, maar ook door deze met het vak te delen. Het is echt een onderzoek over en van marketeers.’
Verzeker u nu van een ticket voor de 7e editie van Nima Marketing Day, het jaarlijkse festival van marketing in DeFabrique in Utrecht. Kijk voor meer informatie, het programma en de sprekers op nimamarketingday.nl.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
- marketing
- onderzoek
- Objective Platform
- Nationale Benchmark
- Nima Marketing Day
- Mark Stronger
- SRM Opleidingen en Trainingen
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing