Objective Platform wordt derde partner Nationale Benchmark naast Mark Stronger en SRM
- B2b
- 1 jun 2023 @ 11:26
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - OnderzoekMarketing
- 1 jun 2023 @ 11:26
- Nanny Kuilboer
Objective Platform gaat als derde partner deelnemen aan de Nationale Marketing Benchmark naast initiatiefnemer marketingconsultancy Mark Stronger en bestaande partner SRM Opleidingen en Trainingen. De Nationale Marketing Benchmark is een onderzoek naar de organisatie en effectiviteit van marketing in Nederland en wordt dit jaar voor de derde keer uitgevoerd en dit keer ook in Duitsland.
Sven Meijer, CEO marketingconsultancy Objective Platform: ‘De Nationale Marketing Benchmark geeft objectief en uitgebreid inzicht in hoe bedrijven zich willen verbeteren en hoe dit samenhangt met sterke bedrijfsresultaten. Dit helpt ons om onze huidige klanten beter te ondersteunen en met onze software aan te passen aan trends en ontwikkelingen in het marketingvak. Daarom doen we het onderzoek dit jaar ook in Duitsland. Wij zijn hier al jaren actief en openden begin dit jaar ook een vestiging in Düsseldorf. Door verschillen tussen de aanpak van marketing in Nederland en Duitsland te kennen, kunnen wij ons platform beter laten aansluiten bij de Duitse markt.’
Nationale Benchmark: onderzoek over en van marketeers
De resultaten van de derde Nationale Marketing Benchmark worden gepresenteerd tijdens Nima Marketing Day op donderdag 15 juni in DeFabrique in Utrecht. Er verschijnt dan ook een whitepaper met de belangrijkste uitkomsten. Ronald Jansen, partner bij Mark Stronger: ‘Ik ben er trots op dat partners als Objective Platform en SRM Opleidingen en Trainingen ons initiatief voor de Nationale Marketing Benchmark ondersteunen. Dit onderstreept de kwaliteit van het onderzoek en laat zien dat het doel ervan breed wordt gedragen. Dat doel is en blijft het versterken van marketing en merken. Dat doen we overigens niet alleen door onderzoeksresultaten te gebruiken in advisering en dienstverlening, maar ook door deze met het vak te delen. Het is echt een onderzoek over en van marketeers.’
Verzeker u nu van een ticket voor de 7e editie van Nima Marketing Day, het jaarlijkse festival van marketing in DeFabrique in Utrecht. Kijk voor meer informatie, het programma en de sprekers op nimamarketingday.nl.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
- Mark Stronger
- SRM Opleidingen en Trainingen
- Objective Platform
- marketing
- onderzoek
- Nima Marketing Day
- Nationale Benchmark
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Sanne Hartman (Ovivio): 'Je kunt het... 01-12-2025
- Marketingtransfers week 48, 202528-11-2025
- Imke Walenberg nieuwe hoofdredacteur... 24-11-2025
- Marketingtransfers week 47, 202521-11-2025
- Marketingtransfers week 46, 202514-11-2025
- GS1 lanceert bewustwordingscampagne... 12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

