FBTO lanceert zorgcampagne 'Zorg voor jezelf'

FBTO lanceert zorgcampagne 'Zorg voor jezelf'
  • Bureaus
  • 15 nov 2018 @ 09:35
  • 11340 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • ZorgverzekeringCommercialsCampagnes

'Zorg voor jezelf' is het motto van de nieuwe zorgcampagne van FBTO. Met deze campagne wil de verzekeraar mensen bewust maken van het belang van keuzes maken. In dit geval voor een zorgverzekering.

André Kragtwijk, manager Merk & Communicatie van FBTO: 'Met de campagne richten we ons op zelfbewuste consumenten die positief in het leven staan. Die in het dagelijkse leven bewuste keuzes maken om fysiek en mentaal fit te blijven. En zo goed voor zichzelf zorgen. En ook voor anderen kunnen zorgen. Consumenten die ook als het gaat om hun zorgverzekering willen kiezen wat ze wel of juist niet verzekeren. FBTO maakt dat mogelijk met een zorgverzekering die je zelf samenstelt. Of het nu gaat om aanvullende zorgmodules, hoogte van vergoedingen of betalen in termijnen, de consument kiest zelf.'

Lode Schaeffer, creatief directeur Indie Amsterdam: 'De nieuwe campagne versterkt de belofte van FBTO, Jij kiest. Mooi hoe die belofte steeds rijker wordt. Dankzij het talent van Jeroen Dankers is de campagne ingetogen en intiem geworden.'

De campagne is 13 november live gegaan via de inzet van online video, radio, social content en banners. De productie van het beeldmateriaal is tot stand gekomen met Jeroen Dankers en productiemaatschappij Cake Film. De online uitingen zijn vervaardigd in samenwerking met Das Banner. De mediastrategie is ontwikkeld door Mindshare.

Credits

Opdrachtgever: FBTO

Verantwoordelijke bij opdrachtgever: Andre Kragtwijk, Anouk d'Haens, Birgitta Damhuis, Jan Rijkes, Bart Leeffers

Creative agency: INDIE Amsterdam

Creatie: Lode Schaeffer

Account: Mariëlle Scholten, Annick Otten

Agency producer: Vanessa Janssen

Production Company: Cake Film

Director: Jeroen Dankers

Producer: Clarisse Venekamp, Emily Scott en Jolanda de Boer 

D.O.P.: Daan Bukman 

Offline editor: Will Judge 

Soundmixage: Studio Alfred Klaassen

Grading & online : de Grot

Bannering en social: Das Banner



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken