FBTO lanceert zorgcampagne 'Zorg voor jezelf'
- Bureaus
- 15 nov 2018 @ 09:35
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - ZorgverzekeringCommercialsCampagnes
- 15 nov 2018 @ 09:35
- Jeroen Mirck
'Zorg voor jezelf' is het motto van de nieuwe zorgcampagne van FBTO. Met deze campagne wil de verzekeraar mensen bewust maken van het belang van keuzes maken. In dit geval voor een zorgverzekering.
André Kragtwijk, manager Merk & Communicatie van FBTO: 'Met de campagne richten we ons op zelfbewuste consumenten die positief in het leven staan. Die in het dagelijkse leven bewuste keuzes maken om fysiek en mentaal fit te blijven. En zo goed voor zichzelf zorgen. En ook voor anderen kunnen zorgen. Consumenten die ook als het gaat om hun zorgverzekering willen kiezen wat ze wel of juist niet verzekeren. FBTO maakt dat mogelijk met een zorgverzekering die je zelf samenstelt. Of het nu gaat om aanvullende zorgmodules, hoogte van vergoedingen of betalen in termijnen, de consument kiest zelf.'
Lode Schaeffer, creatief directeur Indie Amsterdam: 'De nieuwe campagne versterkt de belofte van FBTO, Jij kiest. Mooi hoe die belofte steeds rijker wordt. Dankzij het talent van Jeroen Dankers is de campagne ingetogen en intiem geworden.'
De campagne is 13 november live gegaan via de inzet van online video, radio, social content en banners. De productie van het beeldmateriaal is tot stand gekomen met Jeroen Dankers en productiemaatschappij Cake Film. De online uitingen zijn vervaardigd in samenwerking met Das Banner. De mediastrategie is ontwikkeld door Mindshare.
Credits
Opdrachtgever: FBTO
Verantwoordelijke bij opdrachtgever: Andre Kragtwijk, Anouk d'Haens, Birgitta Damhuis, Jan Rijkes, Bart Leeffers
Creative agency: INDIE Amsterdam
Creatie: Lode Schaeffer
Account: Mariëlle Scholten, Annick Otten
Agency producer: Vanessa Janssen
Production Company: Cake Film
Director: Jeroen Dankers
Producer: Clarisse Venekamp, Emily Scott en Jolanda de Boer
D.O.P.: Daan Bukman
Offline editor: Will Judge
Soundmixage: Studio Alfred Klaassen
Grading & online : de Grot
Bannering en social: Das Banner
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en Happiness triomferen op 59ste...
- BridgeFund lanceert nieuwe MKB-campagne: ‘Voor je weet maar...
- Commercialreview Q1 2025: ING, Welkoop en Lidl grote winnaars
- Nationale-Nederlanden: een hardloper in ons allemaal
- Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne
Laatste Nieuws
- WE Fashion selecteert Springbok voor... 24-04-2025
- Gamestate groeit uit tot Europese... 24-04-2025
- TicketSwap kiest voor The Romans als... 24-04-2025
- EY zet in nieuwe campagne menselijke... 24-04-2025
- CZ gaat voor Ace als strategisch... 23-04-2025
- BridgeFund kiest voor Draft Digital23-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management