Bynder ruimt 3D-monsters uit de weg

Bynder ruimt 3D-monsters uit de weg
  • Bureaus
  • 21 okt 2019 @ 10:29
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Met een nieuwe campagne genaamd ‘Grow your brand without monsters’ daagt softwarebedrijf Bynder bedrijven uit om uit te zoeken hoe goed ze zijn voorbereid op het groeiend aantal 'digital creative assets' in hun organisatie.

De campagne, ontwikkeld door Achtung mcgarrybowen, moet Bynder positioneren als de 'go-to oplossing' voor bedrijven die opschalen en groeien in aantal werknemers, vestigingen en digital creative assets.

In de campagne staan vijf 3D-geanimeerde monsters centraal. Biggie is een letterlijke vertegenwoordiging van een je-bestand-is-te-groot-error en Notorious Chaos is het sprekende voorbeeld van de chronische chaos die in de weg staat van efficiëntie. Samen met Slow Moe, Spill Bill en File Pirate moeten de monsters verschillende dagelijkse irritaties van brand managers uit de B2B-industrie vertegenwoordigen.

De campagne loopt op social media en via een online quiz kunnen medewerkers erachter komen welk type monsters zich schuilhouden in de eigen organisatie.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken