Bynder ruimt 3D-monsters uit de weg
- Bureaus
- 21 okt 2019 @ 10:29
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 21 okt 2019 @ 10:29
- Lucas Boon
Met een nieuwe campagne genaamd ‘Grow your brand without monsters’ daagt softwarebedrijf Bynder bedrijven uit om uit te zoeken hoe goed ze zijn voorbereid op het groeiend aantal 'digital creative assets' in hun organisatie.
De campagne, ontwikkeld door Achtung mcgarrybowen, moet Bynder positioneren als de 'go-to oplossing' voor bedrijven die opschalen en groeien in aantal werknemers, vestigingen en digital creative assets.
In de campagne staan vijf 3D-geanimeerde monsters centraal. Biggie is een letterlijke vertegenwoordiging van een je-bestand-is-te-groot-error en Notorious Chaos is het sprekende voorbeeld van de chronische chaos die in de weg staat van efficiëntie. Samen met Slow Moe, Spill Bill en File Pirate moeten de monsters verschillende dagelijkse irritaties van brand managers uit de B2B-industrie vertegenwoordigen.
De campagne loopt op social media en via een online quiz kunnen medewerkers erachter komen welk type monsters zich schuilhouden in de eigen organisatie.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing