Effie 2020 opent seizoen
- Bureaus
- 26 mei 2020 @ 15:57
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - AwardReclame
- 26 mei 2020 @ 15:57
- Lucas Boon
Het nieuwe Effie Awards-seizoen is geopend. Adverteerders en bureaus kunnen cases die 'buitengewone resultaten' laten zien per dinsdag 2 juni inzenden om de effectiviteit van het vakgebied te eren en vieren.
Beeld: Effie-uitreiking vorig jaar in het Concertgebouw Amsterdam.
Om deelname dit jaar voor iedereen mogelijk te maken hebben organisatoren VEA en BvA, gezien de coronacrisis, besloten de inschrijfkosten eenmalig sterk te reduceren. Voor niet-leden geldt dit jaar een korting tot 75%. Leden kunnen voor de eerste deadline (15 juli) zelfs kosteloos deelnemen.
Mary Hoogerbrugge, voorzitter Effie Stuurgroep, zegt: 'Juist nu is het zo belangrijk om te laten zien dat het loont om in communicatie te investeren. Het is geweldig dat VEA en de BVA dat ook inzien en zodoende gereduceerde tarieven mogelijk maken.'
Coach
Caseschrijvers kunnen dit jaar hulp ontvangen bij het schrijven van een goede case, in de vorm van een persoonlijke coach. De ervaren oud-juryleden Michael Amiabel, Margot Bouwman, Jos van den Bergh, Hans Bauman, Boris Nihom, Martin Leeflang en Andy Santegoeds stellen hun tijd en kennis hiervoor beschikbaar.
Daarnaast organiseert de Effie op donderdag 28 mei een masterclass: 'Wat je moet weten als je wilt inzenden en winnen'. Gratis te volgen via deze pagina.
De uitreiking vindt net als andere jaren 'gewoon' in november plaats. Plaats en datum worden nog bekendgemaakt. Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
Laatste Nieuws
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

