DirectResearch en Team Vier fuseren

  • Bureaus
  • 14 dec 2020 @ 14:57
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Overname

Per 1 januari 2021 gaan onderzoeksbureau DirectResearch en Team Vier samen verder onder één noemer: DirectResearch. De twee bureaus, onderdeel van de ME Research Group, werken al intensief samen en delen al actief kennis, ervaring en methodieken met elkaar.

Door organisatorisch volledig de krachten te bundelen ontstaat er één sterk onderzoekshuis, waar opdrachtgevers met een grote diversiteit aan kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksoplossingen kunnen worden geholpen.

Bij zowel Team Vier als bij DirectResearch zit naar eigen zeggen de liefde voor onderzoek in het DNA. Jeroen Jansen en Peter van de Vijver, directie van DirectResearch: ‘Wat ons vanaf het begin van onze samenwerking opviel is de vergelijkbare kernwaarden van de twee bedrijven, maar ook de culturele overeenkomsten: passie voor onderzoek en streven naar kwaliteit en optimale aansluiting bij de wensen en behoeften van onze klanten staan altijd centraal. Dit vormt het fundament van het vernieuwde DirectResearch waarin de twee bedrijven gezamenlijk meer dan 50 jaar onderzoekservaring samen brengen en elkaar optimaal aanvullen: het beste van beide werelden”.

We blijven met dezelfde passie onze loyale klantenkring voorzien van de laatste inzichten op basis van kwalitatief hoogwaardig marktonderzoek

Voor de huidige klanten van Team Vier verandert er weinig. Jeannetta Berghahn, directie van Team Vier, blijft voor klanten het aanspreekpunt: ‘We blijven met dezelfde passie onze loyale klantenkring voorzien van de laatste inzichten op basis van kwalitatief hoogwaardig marktonderzoek, waarbij er door de fusie nog meer mogelijkheden ontstaan op gebied van innovatieve onderzoeksmethoden en rapportagemogelijkheden.’

Eén merknaam binnen de ME Research Group

Het samen verder gaan stelt Team Vier en DirectResearch in staat om niet alleen alle kennis en expertise samen te brengen en te benutten voor haar opdrachtgevers, maar het is ook een stevige basis om de groeiambities voor de komende jaren waar te maken.

Er is gekozen voor de merknaam DirectResearch vanwege de internationale ambities.

Het management van het nieuwe DirectResearch wordt gevormd door Peter van de Vijver (Research Director), Jeroen Jansen (Commercial Director) en Jeannetta Berghahn (Client Director). Jeannetta Berghahn: “In mijn nieuwe rol als Client Director ligt de focus op bestaande klanten en hoe we hen nog beter kunnen bedienen met de grote diversiteit aan kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksoplossingen. Dat is waar ik al meer dan 30 jaar veel energie van krijg.”

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken