Bureau voor Reuring en The Oval Office bundelen krachten
- Bureaus
- 21 jul 2021 @ 09:06
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Overname
- 21 jul 2021 @ 09:06
- Sjaak Hoogkamer
Bureau voor Reuring en The Oval Office gaan voor een volledige fusie. Ze vormen naar eigen zeggen 'het bureau van morgen om de klant van morgen optimaal te ondersteunen bij al haar communicatie uitdagingen.’
Als eerste stap verhuist The Oval Office in september naar het huidige kantoor van het Bureau voor Reuring in de Diamantfabriek aan de Tolstraat in Amsterdam.
Op termijn gaat de gefuseerde organisatie verder onder de naam The Oval Office.
Beide bureaus onderscheiden zich door events en activaties centraal te stellen in hun campagnes. Merken als Randstad, Google, Bol.com, Nintendo, Snapchat en Thuisbezorgd.nl zijn klant. De ondernemers achter deze bureaus, Christine van Dalen en Wouter Boits (zie foto boven) zien een markt die volop in beweging is. Boits: ‘Meer dan ooit blijkt ze hybride, divers, human-centric, gespecialiseerd én geïntegreerd te zijn.’
Merken en meerwaarde
De samenleving verwacht volgens Boits meer van merken. ‘Meer respect, openheid en transparantie. Een campagne moet door mensen worden beleefd als een ervaring die een echte meerwaarde aan hun leven geeft, niet als een ongevraagde onderbreking. Christine en ik delen dezelfde visie op communicatie, die we nu dankzij de fusie met nog meer slagkracht gaan realiseren."
Het straks dertigkoppige team vertegenwoordigt volgens Boits ‘een mix van ‘live’, ‘digital’, ‘content’, ‘social’, ‘loyalty’, ‘branding’ en ‘media’. Door samen op te trekken wordt de schaal aanzienlijk vergroot. Niet alleen in Nederland, maar ook in België en Frankrijk.
Bureau voor Reuring oprichter Christine van Dalen neemt in de nieuwe organisatie de rol van Strategy Director op zich, zodat ze zich kan focussen op de klanten. Er wordt nog gezocht naar een nieuwe managing director. Van Dalen: ‘Mijn liefde voor het werk komt vooral tot uiting in de gesprekken met klanten en in het ontwikkelen van concepten en campagnes. Ik prijs mij gelukkig dat ik me daar nu op kan focussen door met een groter team en een ervaren, getalenteerd MT te gaan werken.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation