Bureau voor Reuring en The Oval Office bundelen krachten

Bureau voor Reuring en The Oval Office bundelen krachten
  • Bureaus
  • 21 jul 2021 @ 09:06
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Overname

Bureau voor Reuring en The Oval Office gaan voor een volledige fusie. Ze vormen naar eigen zeggen 'het bureau van morgen om de klant van morgen optimaal te ondersteunen bij al haar communicatie uitdagingen.’

Als eerste stap verhuist The Oval Office in september naar het huidige kantoor van het Bureau voor Reuring in de Diamantfabriek aan de Tolstraat in Amsterdam.

Op termijn gaat de gefuseerde organisatie verder onder de naam The Oval Office.

Beide bureaus onderscheiden zich door events en activaties centraal te stellen in hun campagnes. Merken als Randstad, Google, Bol.com, Nintendo, Snapchat en Thuisbezorgd.nl zijn klant. De ondernemers achter deze bureaus, Christine van Dalen en Wouter Boits (zie foto boven) zien een markt die volop in beweging is. Boits: ‘Meer dan ooit blijkt ze hybride, divers, human-centric, gespecialiseerd én geïntegreerd te zijn.’

Merken en meerwaarde

De samenleving verwacht volgens Boits meer van merken. ‘Meer respect, openheid en transparantie. Een campagne moet door mensen worden beleefd als een ervaring die een echte meerwaarde aan hun leven geeft, niet als een ongevraagde onderbreking. Christine en ik delen dezelfde visie op communicatie, die we nu dankzij de fusie met nog meer slagkracht gaan realiseren."

Het straks dertigkoppige team vertegenwoordigt volgens Boits ‘een mix van ‘live’, ‘digital’, ‘content’, ‘social’, ‘loyalty’, ‘branding’ en ‘media’. Door samen op te trekken wordt de schaal aanzienlijk vergroot. Niet alleen in Nederland, maar ook in België en Frankrijk.

Bureau voor Reuring oprichter Christine van Dalen neemt in de nieuwe organisatie de rol van Strategy Director op zich, zodat ze zich kan focussen op de klanten. Er wordt nog gezocht naar een nieuwe managing director. Van Dalen: ‘Mijn liefde voor het werk komt vooral tot uiting in de gesprekken met klanten en in het ontwikkelen van concepten en campagnes. Ik prijs mij gelukkig dat ik me daar nu op kan focussen door met een groter team en een ervaren, getalenteerd MT te gaan werken.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken