Bureau voor Reuring en The Oval Office bundelen krachten
- Bureaus
- 21 jul 2021 @ 09:06
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Overname
- 21 jul 2021 @ 09:06
- Sjaak Hoogkamer
Bureau voor Reuring en The Oval Office gaan voor een volledige fusie. Ze vormen naar eigen zeggen 'het bureau van morgen om de klant van morgen optimaal te ondersteunen bij al haar communicatie uitdagingen.’
Als eerste stap verhuist The Oval Office in september naar het huidige kantoor van het Bureau voor Reuring in de Diamantfabriek aan de Tolstraat in Amsterdam.
Op termijn gaat de gefuseerde organisatie verder onder de naam The Oval Office.
Beide bureaus onderscheiden zich door events en activaties centraal te stellen in hun campagnes. Merken als Randstad, Google, Bol.com, Nintendo, Snapchat en Thuisbezorgd.nl zijn klant. De ondernemers achter deze bureaus, Christine van Dalen en Wouter Boits (zie foto boven) zien een markt die volop in beweging is. Boits: ‘Meer dan ooit blijkt ze hybride, divers, human-centric, gespecialiseerd én geïntegreerd te zijn.’
Merken en meerwaarde
De samenleving verwacht volgens Boits meer van merken. ‘Meer respect, openheid en transparantie. Een campagne moet door mensen worden beleefd als een ervaring die een echte meerwaarde aan hun leven geeft, niet als een ongevraagde onderbreking. Christine en ik delen dezelfde visie op communicatie, die we nu dankzij de fusie met nog meer slagkracht gaan realiseren."
Het straks dertigkoppige team vertegenwoordigt volgens Boits ‘een mix van ‘live’, ‘digital’, ‘content’, ‘social’, ‘loyalty’, ‘branding’ en ‘media’. Door samen op te trekken wordt de schaal aanzienlijk vergroot. Niet alleen in Nederland, maar ook in België en Frankrijk.
Bureau voor Reuring oprichter Christine van Dalen neemt in de nieuwe organisatie de rol van Strategy Director op zich, zodat ze zich kan focussen op de klanten. Er wordt nog gezocht naar een nieuwe managing director. Van Dalen: ‘Mijn liefde voor het werk komt vooral tot uiting in de gesprekken met klanten en in het ontwikkelen van concepten en campagnes. Ik prijs mij gelukkig dat ik me daar nu op kan focussen door met een groter team en een ervaren, getalenteerd MT te gaan werken.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

