4NG neemt Netvlies over
- Bureaus
- 10 mei 2021 @ 11:53
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Overname
- 10 mei 2021 @ 11:53
- Lucas Boon
Digitaal bureau 4NG heeft mede-digitaal bureau Netvlies overgenomen. Het betreft de grootste overname van 4NG tot nu toe, aldus het bureau zelf.
4NG heeft met het overnemen van Netvlies nu 200 werknemers in dienst. Beide bureaus zijn gevestigd in Breda. Eind vorig jaar nam 4NG ook digitaal bureau Arlanet over.
Ton Renes, managing director van 4NG, zegt: 'We nemen niet zomaar bedrijven over om vervolgens onze werkwijze door te drukken. We willen juist samen ondernemen. Netvlies participeert daarom ook in 4NG. Daarbij is de ervaring, kennis en bedrijfscultuur van Netvlies, waar innovatie hoog in het vaandel staat, essentieel. We kunnen nu alles bieden: van back-end tot campagnes.'
Voorsprong
Jochem Vlemmix, medeoprichter van Netvlies, vult aan: 'We zijn een middelgroot bureau in de wereld van online oplossingen en zouden het met onze huidige, autonome groei prima redden, maar als we willen meedoen met de grote jongens, moeten we de groei versnellen. Samen met 4NG kunnen we een voorsprong nemen en hebben we toegang tot bredere ondersteuning op gebieden als recruitment, finance, ISO en aanbestedingen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La Maison ICI
Laatste Nieuws
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

