Campagne Heineken viert veerkracht
- Bureaus
- 20 apr 2021 @ 10:47
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 20 apr 2021 @ 10:47
- Sjaak Hoogkamer
Heineken lanceert een nieuwe wereldwijde campagne, ‘We’ll Meet Again’, waarmee de veerkracht en creativiteit van mensen in deze periode wordt gevierd.
Het is een ode aan iedereen die, veilig vanuit huis, een manier heeft gevonden om de spirit van het nachtleven levend weten te houden. We ‘ll meet again is te zien op YouTube en komt precies één jaar na de eerste #SocializeResponsibly uiting ‘Ode to Close’ en is bedoeld als support voor consumenten wereldwijd.
In de nieuwste video in deze reeks – geproduceerd door Publicis - wordt met een knipoog stilgestaan bij de behoefte aan sociale contacten en de vibe van het nachtleven.
De campagne laat zien dat van het alledaagse in het leven toch iets onverwacht feestelijks te maken is. Door in je galajurk de hond uit te laten, met glitter en glamour het vuilnis buiten te zetten of in je beste outfit naar de supermarkt of de wasserette te gaan. Onder begeleiding van de iconische song ‘We’ll meet again’ houden we de moed erin met de wetenschap dat mooie tijden weer zullen herleven.
De video is geregisseerd door prijswinnend filmmaker François Rousselet en geschoten in Barcelona, uiteraard binnen alle geldende COVID-19 richtlijnen.
‘Bij Heineken is het ons doel om verhalen te vertellen die mensen over de hele wereld raken. Toen we meer dan een jaar geleden ‘Ode to Close’ lanceerden, zat de wereld op slot en was onze boodschap gericht op de veiligheid van onze consumenten: ga sociaal en verantwoord met elkaar om. Met ‘We’ll meet again’ speelt de campagne in op het collectieve gevoel van alledaagse momenten, door ervaringen uit het echte leven te laten zien waar bijna iedereen zich mee kan identificeren. Waarbij veerkracht en verbeeldingskracht worden gevierd met een duidelijke boodschap van hoop voor de toekomst,’ aldus Bram Westenbrink, Heineken Global Senior Director.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers