Campagne Heineken viert veerkracht
- Bureaus
- 20 apr 2021 @ 10:47
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 20 apr 2021 @ 10:47
- Sjaak Hoogkamer
Heineken lanceert een nieuwe wereldwijde campagne, ‘We’ll Meet Again’, waarmee de veerkracht en creativiteit van mensen in deze periode wordt gevierd.
Het is een ode aan iedereen die, veilig vanuit huis, een manier heeft gevonden om de spirit van het nachtleven levend weten te houden. We ‘ll meet again is te zien op YouTube en komt precies één jaar na de eerste #SocializeResponsibly uiting ‘Ode to Close’ en is bedoeld als support voor consumenten wereldwijd.
In de nieuwste video in deze reeks – geproduceerd door Publicis - wordt met een knipoog stilgestaan bij de behoefte aan sociale contacten en de vibe van het nachtleven.
De campagne laat zien dat van het alledaagse in het leven toch iets onverwacht feestelijks te maken is. Door in je galajurk de hond uit te laten, met glitter en glamour het vuilnis buiten te zetten of in je beste outfit naar de supermarkt of de wasserette te gaan. Onder begeleiding van de iconische song ‘We’ll meet again’ houden we de moed erin met de wetenschap dat mooie tijden weer zullen herleven.
De video is geregisseerd door prijswinnend filmmaker François Rousselet en geschoten in Barcelona, uiteraard binnen alle geldende COVID-19 richtlijnen.
‘Bij Heineken is het ons doel om verhalen te vertellen die mensen over de hele wereld raken. Toen we meer dan een jaar geleden ‘Ode to Close’ lanceerden, zat de wereld op slot en was onze boodschap gericht op de veiligheid van onze consumenten: ga sociaal en verantwoord met elkaar om. Met ‘We’ll meet again’ speelt de campagne in op het collectieve gevoel van alledaagse momenten, door ervaringen uit het echte leven te laten zien waar bijna iedereen zich mee kan identificeren. Waarbij veerkracht en verbeeldingskracht worden gevierd met een duidelijke boodschap van hoop voor de toekomst,’ aldus Bram Westenbrink, Heineken Global Senior Director.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing