Kaartverkoop jubileumeditie Adnight gestart

  • Bureaus
  • 29 jul 2022 @ 08:50
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De kaartverkoop voor Adnight, het festival waarbij het publiek binnen kan lopen bij Amsterdamse creatieve bureaus, is gestart. De jubileumeditie wordt op 14 oktober gehouden en wordt traditiegetrouw afgesloten in Paradiso.

De insteek van deze vijfde editie blijft onveranderd: bureaus openen voor één nacht hun deuren voor een publiek van (jong) talent, marketeers en vakgenoten. Elk bureau organiseert een eigen programma om zichzelf en het werk te presenteren en bezoekers zijn vrij om hun avond zelf in te richten. Een kans voor bureaus om zichzelf in de kijker te spelen bij potentiële nieuwe klanten en werknemers.

Dat betekent niet dat de vijfde editie een kopie is van eerdere edities. ‘We bouwen voort op het succes maar experimenteren ook met nieuwe ideeën’, zei Dirk Jan de Krom, mede-oprichter, eerder tegen MarketingTribune. ‘Zo spelen we met het idee om te kwantificeren welke bureaus het meest inspirerend zijn voor onze bezoekers. Een soort ‘best place to work’ onderscheiding.’ Daarnaast kijkt de organisatie naar mogelijkheden om ook het groeiende aantal freelancers en ZZP'ers een podium te geven. ‘We zijn continu op zoek naar manieren om nog meer mensen met elkaar te verbinden. Zo hopen we de komende vijf edities ook relevant te blijven’ aldus De Krom.

Kaarten zijn  te bestellen via www.adnight.nl.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken