Kaartverkoop jubileumeditie Adnight gestart
- Bureaus
- 29 jul 2022 @ 08:50
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 29 jul 2022 @ 08:50
- Michiel van Zaane
De kaartverkoop voor Adnight, het festival waarbij het publiek binnen kan lopen bij Amsterdamse creatieve bureaus, is gestart. De jubileumeditie wordt op 14 oktober gehouden en wordt traditiegetrouw afgesloten in Paradiso.
De insteek van deze vijfde editie blijft onveranderd: bureaus openen voor één nacht hun deuren voor een publiek van (jong) talent, marketeers en vakgenoten. Elk bureau organiseert een eigen programma om zichzelf en het werk te presenteren en bezoekers zijn vrij om hun avond zelf in te richten. Een kans voor bureaus om zichzelf in de kijker te spelen bij potentiële nieuwe klanten en werknemers.
Dat betekent niet dat de vijfde editie een kopie is van eerdere edities. ‘We bouwen voort op het succes maar experimenteren ook met nieuwe ideeën’, zei Dirk Jan de Krom, mede-oprichter, eerder tegen MarketingTribune. ‘Zo spelen we met het idee om te kwantificeren welke bureaus het meest inspirerend zijn voor onze bezoekers. Een soort ‘best place to work’ onderscheiding.’ Daarnaast kijkt de organisatie naar mogelijkheden om ook het groeiende aantal freelancers en ZZP'ers een podium te geven. ‘We zijn continu op zoek naar manieren om nog meer mensen met elkaar te verbinden. Zo hopen we de komende vijf edities ook relevant te blijven’ aldus De Krom.
Kaarten zijn te bestellen via www.adnight.nl.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
- Team5pm sluit zich aan bij internationaal netwerk Samy
- Universiteiten geven leraar statusboost met knipoogcampagne
Laatste Nieuws
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes