Coebergh Communicatie & PR heeft vier nieuwe opdrachtgevers

- Bureaus
- 31 jan 2024 @ 10:27
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 31 jan 2024 @ 10:27
- Michiel van Zaane
Coebergh Communicatie & PR voegt vier nieuwe opdrachtgevers aan haar portfolio toe: Kinderpostzegels, Urban Arrow, Momentum Capital en Nextens.
Kinderpostzegels: De organisatie die zich inzet voor het welzijn van kinderen. In 1924 werd de eerste kinderpostzegel uitgebracht. In 2024 viert Kinderpostzegels haar 100-jarig bestaan met samenwerkingen, spannende activiteiten en een bijzondere kinderpostzegelactie. Coebergh zorgt voor aandacht voor deze activiteiten.
Urban Arrow: Bekend van de elektrische bakfietsen, kiest voor Coebergh om verder te bouwen aan landelijke naamsbekendheid en het vergroten van de engagement.
Momentum Capital: Deze investeringsmaatschappij is gericht op het creëren van social, environmental & financial value in voornamelijk bedrijven uit de Benelux. Coebergh gaat helpen hun verhaal naar buiten te brengen.
Nextens: Leverancier van fiscale software, werkt samen met Coebergh om deskundigheid en opinie over fiscale zaken zodanig te formuleren en verspreiden dat het de bekendheid en reputatie van de organisatie versterkt.
Kiki Hirschfeldt, directeur-eigenaar van Coebergh Communicatie & PR: ‘We zijn heel blij én trots deze inspirerende bedrijven aan boord te verwelkomen. Ons team kijkt ernaar uit om samen met deze klanten verhalen te creëren, deze te delen en vooral om grote impact te maken.’
Foto: Kinderpostzegels in 2023, samen met Lego.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers