DixonBaxi en MassiveMusic rebranden Fox Sports
- Design
- 16 aug 2018 @ 13:53
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Visual idBranding
- 16 aug 2018 @ 13:53
- Redactie Design
Tegelijk met de start van het nieuwe voetbalseizoen presenteert Fox Sports NL een aangepaste brand identity van de hand van designbureau DixonBaxi vergezeld van een anthem van MassiveMusic.
‘Hoe klinkt het Nederlandse voetbal’, was de vraag waarmee DixonBaxi en MassiveMusic aan het project begonnen. Beide teams, die ook al gezamenlijk werkten aan de rebrandings van zowel het Eurosport-kanaal als de Premier League, kozen samen met de componisten voor een ‘rauwe’ benadering.
DixonBaxi over de samenwerking: “Het was geweldig om met MassiveMusic aan de audio-branding van FOX Sports Nederland te werken . Ze hadden de originele score gecreëerd, maar begrepen volledig de nieuwe strategische richting waarin het merk zich begaf - het doorgronden van de passies van de fans voor de ondersteuning van hun clubs. Ik denk dat we dé soundtrack hebben gecreëerd die weerklank vindt bij een nieuwe generatie supporters en die de energie en spanning van matchday weergeeft ”.
Credits
Agency: DixonBaxi
Creative Director: Dan Capstick
Prod. Company: DixonBaxi (Broadcast design)
MassiveMusic: Sonic Branding, Broadcast Branding, Music Composition & Production, Sound Design
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Finale Mysteryland brengt ode aan... 05-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing