Doutzen-postzegel voor jongere doelgroep
- Food-en-retail
- 12 sep 2016 @ 10:47
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - ConceptKlant
- 12 sep 2016 @ 10:47
- Redactie Food en Retail
PostNL komt met bijzondere nieuwe postzegels. Vanaf vandaag kun je een velletje kopen met daarop foto's van fotomodel Doutzen Kroes. De foto's met het thema 'Doutzen, mode & muze' zijn gemaakt door fotograaf Anton Corbijn. De actie beoogt jongeren en millenials te prikkelen om vaker een 'echt' analoge kaartje te sturen.
Een postzegelvel met het model bevat tien verschillende zwart-witfoto's, waarbij wordt gespeeld met blauwe cirkels. Deze verwijzen volgens de makers naar verschillende modethema's. Corbijn wilde naar eigen zeggen met zijn fotoserie 'terug naar de essentie door Doutzen zo puur en naturel mogelijk te fotograferen.'
Het Nederlandse topmodel voelt zich vereerd met een eigen postzegelvel. 'Normaal zie ik mijn foto’s altijd in tijdschriften en op posters', zegt Kroes tegen PotsNL. 'Aan foto’s op postzegelformaat worden andere eisen gesteld om deze krachtig te laten overkomen. Anton Corbijn is daar perfect in geslaagd.' PostNL twittert over de nieuwe postzegels: ' @Doutzen met Anton Corbijn haar 'kleinste' cover ooit geschoten. Erg trots.' Een woordvoerder voegt daar aan toe met de serie vooral jongeren aan te willen spreken. 'Dat deze groep de kracht van handgeschreven kaartjes weer gaat zien en een kaart met een postzegel gaat versturen.' (PvWK)
De nieuwe Doutzen-serie
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Doutzen
- velletje
- fotograaf
- lekker
- mode & muze
- stamp
- millenial
- model
- PostNL
- puur
- postzegel
- analoog
- postzegelvel
- Doutzen Kroes
- echt
- Anton Corbijn
- actie
- kaartje
- beoogt jongeren
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Sophie Vermolen van Westland Salades: 'Grootste misverstand is...
- [marketeer 206] Anne en Esther Vedder - founders Vedder & Vedder
- Lidl lanceert twee nieuwe campagnes
- Het nieuwe VanMoof mobiliseert gepasseerde oude klant
- Ochama bezorgt binnen het uur in Amsterdam
- [onderzoek] Zes op tien Nederlanders wil seizoensvoedsel eten...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Guaraná Antarctica sponsort 40ste... 26-07-2024
- Wehkamp.nl doet nieuwe poging in... 26-07-2024
- [marketeer 207] Brenda Smith - cmo... 26-07-2024
- Jumbo lanceert als eerste super... 25-07-2024
- Blue Band mag naam 'Roombeter' niet... 24-07-2024
- CBL-supermarkten willen per 2030 de... 24-07-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing