Doutzen-postzegel voor jongere doelgroep
- Food-en-retail
- 12 sep 2016 @ 10:47
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - ConceptKlant
- 12 sep 2016 @ 10:47
- Redactie Food en Retail
PostNL komt met bijzondere nieuwe postzegels. Vanaf vandaag kun je een velletje kopen met daarop foto's van fotomodel Doutzen Kroes. De foto's met het thema 'Doutzen, mode & muze' zijn gemaakt door fotograaf Anton Corbijn. De actie beoogt jongeren en millenials te prikkelen om vaker een 'echt' analoge kaartje te sturen.
Een postzegelvel met het model bevat tien verschillende zwart-witfoto's, waarbij wordt gespeeld met blauwe cirkels. Deze verwijzen volgens de makers naar verschillende modethema's. Corbijn wilde naar eigen zeggen met zijn fotoserie 'terug naar de essentie door Doutzen zo puur en naturel mogelijk te fotograferen.'
Het Nederlandse topmodel voelt zich vereerd met een eigen postzegelvel. 'Normaal zie ik mijn foto’s altijd in tijdschriften en op posters', zegt Kroes tegen PotsNL. 'Aan foto’s op postzegelformaat worden andere eisen gesteld om deze krachtig te laten overkomen. Anton Corbijn is daar perfect in geslaagd.' PostNL twittert over de nieuwe postzegels: ' @Doutzen met Anton Corbijn haar 'kleinste' cover ooit geschoten. Erg trots.' Een woordvoerder voegt daar aan toe met de serie vooral jongeren aan te willen spreken. 'Dat deze groep de kracht van handgeschreven kaartjes weer gaat zien en een kaart met een postzegel gaat versturen.' (PvWK)
De nieuwe Doutzen-serie
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- millenial
- mode & muze
- fotograaf
- postzegelvel
- kaartje
- analoog
- Doutzen
- stamp
- velletje
- actie
- PostNL
- echt
- puur
- Anton Corbijn
- Doutzen Kroes
- postzegel
- model
- beoogt jongeren
- lekker
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Holie's introduceert de Sugar-Score
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Doritos Loaded lanceert speciale... 10-07-2025
- Directeur Marketing Jorieke de Vries... 10-07-2025
- Dorothée Vanderbroeck van Libresse... 10-07-2025
- Secret Sales neemt Vroom & Dreesmann... 09-07-2025
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en... 08-07-2025
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers