Jumbo laat klanten met Super Friday genieten van Dutch GP
- Food-en-retail
 - 29 jan 2020 @ 11:24
 - Link
 - 
  
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenEvenement
 
- 29 jan 2020 @ 11:24
 - Peter van Woensel Kooy
 
Jumbo organiseert samen met Dutch Grand Prix de Super Friday op vrijdag 1 mei 2020 om iedereen de kans te geven kennis te maken met de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix, een 'evenement van wereldklasse op Nederlandse bodem'.
Jumbo biedt daarom vanaf vandaag toegangskaarten met 50 procent korting bij aankoop van geselecteerde producten, zodat klanten al vanaf €17,50 per stuk kunnen genieten van deze Super Friday op vrijdag 1 mei 2020. 
Jumbo Racedagen maken plaats voor Super Friday
Jumbo is de trotste sponsor van Max Verstappen vanaf het eerste uur, zegt de retailketen. 'Dat heeft geleid tot vier zeer succesvolle edities van de Jumbo Racedagen. Tijdens deze dagen kwamen honderdduizenden fans en liefhebbers naar Zandvoort om te genieten van Max en de racesport. Nu de koningsklasse van de autosport weer met Max naar Nederland komt, kan Jumbo dat natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan. De Super Friday tijdens Dutch Grand Prix is de nieuwe manier waarop Jumbo Max en de racesport bereikbaar wil maken voor iedereen.'
Veel spektakel tijdens Super Friday
Jumbo Super Friday is de openingsdag van de Heineken Dutch Grand Prix in Zandvoort. Dit is de eerste dag van het Formule 1-weekend en is de trainingsdag voor de coureurs. Dit is voor de coureurs de eerste kennismaking met het vernieuwde parcours. Dat betekent dat zij zoveel mogelijk willen rijden om het juiste gevoel te krijgen 'en dat is goed nieuws voor de toeschouwers'. Tijdens Super Friday zijn ook de trainingen van de Formule 2, Formule 3 en de Porsche Supercup. Er zijn diverse optredens op podium rondom de racebaan en in de Fanzone. Op de vrijdag verzorgen onder andere Nick & Simon, dj Sam Feldt en Lil’ Kleine optredens en in de Fanzone vind je veel extra vermaak, zoals een reuzenrad, karting en Formula 1 Esports.
Kaarten voor Super Friday
Klanten van Jumbo krijgen bij aankoop van een aantal actieproducten 50 procent korting op tickets voor Super Friday. Door deze korting hebben klanten van Jumbo een ticket vanaf €17,50. 'De tickets zijn hierdoor ook extra interessant voor gezinnen, want deze vrijdag valt in de meivakantie. Deze actie geldt zolang de voorraad strekt. Wees er dus snel bij, want op is echt op.' Meer informatie over de actievoorwaarden staat hier.
(PvWK)
- 
Peter van Woensel Kooy
 - Werkt bij: MarketingTribune
 - Functie: senior redacteur, merk-expert
 - Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
 - Profiel »
 
- Nederlandse bodem
 - Formula 1
 - Heineken
 - retail
 - Max Verstappen
 - event
 - Super Friday
 - wereldklasse
 - Dutch Grand Prix
 - marketing
 - kennis
 - Jumbo
 - Zandvoort
 - Dutch Grand Prix
 - Super Friday
 - loyallty
 - festival
 
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
 - Inschrijven
 
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
 - De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
 - Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
 - MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
 - Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek...
 - TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
 
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
 - ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
 
Laatste Nieuws
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman... 03-11-2025
 - Bacardi en Coca-Cola lanceren... 03-11-2025
 - Rel in Parijs na verwelkoming Shein... 03-11-2025
 - Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen... 31-10-2025
 - CBL reageert op verkiezingsuitslag:... 31-10-2025
 - Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van... 31-10-2025
 
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
 - Klaar voor Black Friday?
 - De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
 - Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
 - Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
 - The State of AI in Customer Experience 2025
 




