Zeeman lanceert #heldopsokken
- Food-en-retail
- 6 apr 2020 @ 08:39
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CreatieMarketing
- 6 apr 2020 @ 08:39
- Peter van Woensel Kooy
Met de nieuwe campagne die Zeeman deze week lanceerde wil de textielsuper met 488 winkels in Nederland thuisblijvers een hart onder de riem steken. 'Want mensen die thuis blijven zijn in deze tijd echte helden: helden op sokken!'
'Nog nooit zaten we zoveel thuis. Om te werken. Om te leren. Om te spelen. Om je te vervelen. Om elkaar bezig te houden. En om te knuffelen. Samen maken er wat van in huis. Wie alleen naar buiten gaat als het moet, om boodschappen te halen, of omdat thuiswerken niet kan, is een held. We doen het voor elkaar. Dus doe je schoenen uit. Hou vol. Iedereen een #heldopsokken', luidt de copy van de nieuwe Zeeman-promotie op tv.
Met de nieuwe campagne die Zeeman deze week lanceert, wil de textielsuper de thuisblijvers een hart onder de riem steken. Want mensen die thuis blijven zijn in deze tijd echte helden: helden op sokken!
Bijzonder aan de campagne is dat er geen nieuw beeld voor is geschoten en dat alle beelden afkomstig zijn uit eerdere campagnes. De campagne is gemaakt in samenwerking met bureau Persuade. Zeeman is op het idee gebracht door strateeg Margot Bouwman. Bekijk de nieuwe film hier.
(PvWK)
Over Zeeman
'Zeeman opende in 1967 zijn winkeldeuren en is sindsdien uitgegroeid tot de winkel bij uitstek voor kwalitatieve basics en textiel voor het hele gezin, zoals baby- en kinderkleding, ondergoed, sokken, T-shirts, handdoeken en panty’s. Altijd voor de laagst mogelijke prijs. Vijftig jaar later ontvangt Zeeman jaarlijks 70 miljoen klanten in de bijna 1.300 winkels; 488 in Nederland, 155 in Duitsland, 270 in België, 291 in Frankrijk, 56 in Spanje, 2 in Oostenrijk en 12 in Luxemburg. In 2012 lanceerde Zeeman zijn webshop in Nederland en in 2016 in België. Zeeman slaagt er in om de prijzen voor goede en verantwoord geproduceerde artikelen laag te houden, door de bedrijfsvoering opmerkelijk eenvoudig te houden. Zeeman kent de fabrikanten waar ze mee werken en de voorwaarden zijn duidelijk: geen kinderarbeid, veilige werkplekken, normale werkweken en eerlijke lonen. Zeeman bezoekt hun fabrieken regelmatig om de productieketen te controleren en helpt zoeken naar een oplossing als er niet wordt gewerkt op de manier die is afgesproken. Meer informatie zie hier.'
(bron: Zeeman)
Lees hier terug: dossier Zeeman (90+ artikelen)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- marketing
- winkel
- Effie
- Persuade
- samen
- Zeeman
- corona
- #heldopsokken
- Liesbeth Maliepaard
- Persuade
- retail
- Margot Bouwman
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
- Kruidvat versterkt beautypositionering
- Albert Heijn zet tech in tegen voedselverspilling
- Fritz-kola introduceert Mischmasch in Nederland
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K taplocaties in Europa
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bakker Bart opent winkels op grotere... 19-09-2025
- ACM onderzoekt marges en... 19-09-2025
- DPG Media en Albert Heijn lanceren... 18-09-2025
- Start pilot 'De Betere Kantine' 18-09-2025
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes