Zeeman lanceert #heldopsokken
- Food-en-retail
- 6 apr 2020 @ 08:39
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CreatieMarketing
- 6 apr 2020 @ 08:39
- Peter van Woensel Kooy
Met de nieuwe campagne die Zeeman deze week lanceerde wil de textielsuper met 488 winkels in Nederland thuisblijvers een hart onder de riem steken. 'Want mensen die thuis blijven zijn in deze tijd echte helden: helden op sokken!'
'Nog nooit zaten we zoveel thuis. Om te werken. Om te leren. Om te spelen. Om je te vervelen. Om elkaar bezig te houden. En om te knuffelen. Samen maken er wat van in huis. Wie alleen naar buiten gaat als het moet, om boodschappen te halen, of omdat thuiswerken niet kan, is een held. We doen het voor elkaar. Dus doe je schoenen uit. Hou vol. Iedereen een #heldopsokken', luidt de copy van de nieuwe Zeeman-promotie op tv.
Met de nieuwe campagne die Zeeman deze week lanceert, wil de textielsuper de thuisblijvers een hart onder de riem steken. Want mensen die thuis blijven zijn in deze tijd echte helden: helden op sokken!
Bijzonder aan de campagne is dat er geen nieuw beeld voor is geschoten en dat alle beelden afkomstig zijn uit eerdere campagnes. De campagne is gemaakt in samenwerking met bureau Persuade. Zeeman is op het idee gebracht door strateeg Margot Bouwman. Bekijk de nieuwe film hier.
(PvWK)
Over Zeeman
'Zeeman opende in 1967 zijn winkeldeuren en is sindsdien uitgegroeid tot de winkel bij uitstek voor kwalitatieve basics en textiel voor het hele gezin, zoals baby- en kinderkleding, ondergoed, sokken, T-shirts, handdoeken en panty’s. Altijd voor de laagst mogelijke prijs. Vijftig jaar later ontvangt Zeeman jaarlijks 70 miljoen klanten in de bijna 1.300 winkels; 488 in Nederland, 155 in Duitsland, 270 in België, 291 in Frankrijk, 56 in Spanje, 2 in Oostenrijk en 12 in Luxemburg. In 2012 lanceerde Zeeman zijn webshop in Nederland en in 2016 in België. Zeeman slaagt er in om de prijzen voor goede en verantwoord geproduceerde artikelen laag te houden, door de bedrijfsvoering opmerkelijk eenvoudig te houden. Zeeman kent de fabrikanten waar ze mee werken en de voorwaarden zijn duidelijk: geen kinderarbeid, veilige werkplekken, normale werkweken en eerlijke lonen. Zeeman bezoekt hun fabrieken regelmatig om de productieketen te controleren en helpt zoeken naar een oplossing als er niet wordt gewerkt op de manier die is afgesproken. Meer informatie zie hier.'
(bron: Zeeman)
Lees hier terug: dossier Zeeman (90+ artikelen)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- corona
- Liesbeth Maliepaard
- Persuade
- marketing
- Persuade
- Zeeman
- Margot Bouwman
- retail
- Effie
- samen
- winkel
- #heldopsokken
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing