Hema introduceert productlabel 'goede koop'

Hema introduceert productlabel 'goede koop'
  • Food-en-retail
  • 9 jun 2020 @ 15:54
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • WinkelenMarketing

Babyrompers, kaarsen, sokken en mascara: een greep uit de veelgebruikte dagelijkse basisproducten die favoriet zijn van veel Hema klanten. Deze producten met hun vertrouwde goede kwaliteit blijven nu laaggeprijsd.

De producten zijn herkenbaar door het ‘goede koop’ label waardoor de klant ze gemakkelijk vindt in de winkel, de folder en op hema.nl. Hiermee wil Hema het dagelijks leven van de klant nog leuker, makkelijker en beter maken.

Martine van Oostrum, chief brand and strategy officer: ‘De afgelopen periode is gebleken dat Hema voor velen een gewaardeerde plek voor dagelijkse producten is. Wij willen onze klanten helpen om slimme keuzes te maken. Dat doen we door dit goede koop label te introduceren waarmee we de goede kwaliteit tegen een scherpe prijs beter zichtbaar maken.’

Het label is sinds maandag 8 juni 2020 zichtbaar in de winkels en online via deze link.

Goede koop
Het 'goede koop' label wordt online en in de winkel, van etalage tot productschap, zichtbaar bij producten uit het gehele Hema-assortiment waaronder sokken, handdoeken, collegeblok, bh’s, coffeepads, tompouce, rookworst en wattenschijfjes. Ook in de take-away en restaurants blijven koffie, hotdog en soep met brood blijvend laaggeprijsd, belooft het warenhuis.
(PvWK)

Over Hema
'Sinds 1926 maakt Hema, volgens de Nederlandse spellingsregels officieel geschreven als Hema, het dagelijkse leven van haar klanten beter, leuker en makkelijker. De producten en diensten van Hema kenmerken zich door duurzaamheid, goede kwaliteit, een goed ontwerp voor een scherpe prijs. Hema heeft 32.000 eigen producten en diensten, meer dan 750 winkels en 19.000 medewerkers. Hema is actief in 12 landen en 3 continenten.'

 

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken