Hema introduceert productlabel 'goede koop'
- Food-en-retail
- 9 jun 2020 @ 15:54
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenMarketing
- 9 jun 2020 @ 15:54
- Peter van Woensel Kooy
Babyrompers, kaarsen, sokken en mascara: een greep uit de veelgebruikte dagelijkse basisproducten die favoriet zijn van veel Hema klanten. Deze producten met hun vertrouwde goede kwaliteit blijven nu laaggeprijsd.
De producten zijn herkenbaar door het ‘goede koop’ label waardoor de klant ze gemakkelijk vindt in de winkel, de folder en op hema.nl. Hiermee wil Hema het dagelijks leven van de klant nog leuker, makkelijker en beter maken.
Martine van Oostrum, chief brand and strategy officer: ‘De afgelopen periode is gebleken dat Hema voor velen een gewaardeerde plek voor dagelijkse producten is. Wij willen onze klanten helpen om slimme keuzes te maken. Dat doen we door dit goede koop label te introduceren waarmee we de goede kwaliteit tegen een scherpe prijs beter zichtbaar maken.’
Het label is sinds maandag 8 juni 2020 zichtbaar in de winkels en online via deze link.
Goede koop
Het 'goede koop' label wordt online en in de winkel, van etalage tot productschap, zichtbaar bij producten uit het gehele Hema-assortiment waaronder sokken, handdoeken, collegeblok, bh’s, coffeepads, tompouce, rookworst en wattenschijfjes. Ook in de take-away en restaurants blijven koffie, hotdog en soep met brood blijvend laaggeprijsd, belooft het warenhuis.
(PvWK)
Over Hema
'Sinds 1926 maakt Hema, volgens de Nederlandse spellingsregels officieel geschreven als Hema, het dagelijkse leven van haar klanten beter, leuker en makkelijker. De producten en diensten van Hema kenmerken zich door duurzaamheid, goede kwaliteit, een goed ontwerp voor een scherpe prijs. Hema heeft 32.000 eigen producten en diensten, meer dan 750 winkels en 19.000 medewerkers. Hema is actief in 12 landen en 3 continenten.'
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- brand and strategy
- Hema
- klant
- chief
- officer
- plek
- corona
- marketing
- Hema
- huismerk
- tompouce
- retail
- periode
- rookworst
- Marcel Boekhoorn
- Martine van Oostrum
- gewaardeerd
- beter maken
- dagelijks leven
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Eén swipe mixt twee bonensoorten: Philips Baristina promoot...
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
- Holie's introduceert de Sugar-Score
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers