[podcast] Green Fashion Tour door Haarlem (2)
- Food-en-retail
- 12 okt 2021 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PodcastMVOWinkelen
- 12 okt 2021 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Haarlem deed mee aan de j.l. achtste editie van de Dutch Sustainable Fashion Week. Daartoe behoorde een Green Fashion Tour, de Groene Textielroute en de podcast 'Haarlems duurzaam textiel'. Beluister deel twee hier.
In deze aflevering maak je kennis met duurzame winkels, vintage- en zero-waste mode. Tijdens haar Green Fashion Tour neemt Ashna Chhatta, stylist en personal shopper, je deze keer mee langs drie Haarlemse ondernemers die zich bezig houden met duurzaam textiel: Lara Scot van Sûr Atelier (Gedempte Oude Gracht 87, Haarlem) Carien Reinking van StitchStudio (Gedempte Raamgracht 38) en Robin Dokter van The Paragons (Kleine Houtstraat 60). De route voerde door het centrum van Haarlem met duurzame mode. Chhatta werd door MarketingTribune recent benoemd als een van de 'New Madmen m/v' om in de gaten te houden. Kijk voor meer informatie over de Dutch Sustainable Fashion Week op dsfw.nl/haarlem. Beluister de tweede aflevering van deze podcast hier of in onderstaand venster.
(PvWK, foto: Rauke Schalken, geluidsproductie: De Podcastfabriek)
Luister hier podcast deel (1) terug
Deel (2) staat hieronder.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- podcast
- New Madmen
- personal shopper
- Haarlem
- stylist
- audio
- Ashna Chhatta
- fashion
- Chhatta Basics
- DSFW
- toekomst
- circulair
- podcast
- MarketingTribune
- merk
- Haarlems duurzaam textiel
- mvo
- marketing
- Chhatta Basics
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen retailformule Allesz
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
- Magnum lanceert Hydro Ice, glow-in-the-dark
- CBL reageert op verkiezingsuitslag: 'let op de...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste... 07-11-2025
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen... 07-11-2025
- [onderzoek] Jongeren willen wel... 06-11-2025
- Albert Heijn lanceert vernieuwde... 05-11-2025
- Brut172 opnieuw nummer een in Lekker04-11-2025
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




