[podcast] Green Fashion Tour door Haarlem (2)

[podcast] Green Fashion Tour door Haarlem (2)
  • Food-en-retail
  • 12 okt 2021 @ 10:30
  • 7156 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • PodcastMVOWinkelen

Haarlem deed mee aan de j.l. achtste editie van de Dutch Sustainable Fashion Week. Daartoe behoorde een Green Fashion Tour, de Groene Textielroute en de podcast 'Haarlems duurzaam textiel'. Beluister deel twee hier.

In deze aflevering maak je kennis met duurzame winkels, vintage- en zero-waste mode. Tijdens haar Green Fashion Tour neemt Ashna Chhatta, stylist en personal shopper, je deze keer mee langs drie Haarlemse ondernemers die zich bezig houden met duurzaam textiel: Lara Scot van Sûr Atelier (Gedempte Oude Gracht 87, Haarlem) Carien Reinking van StitchStudio (Gedempte Raamgracht 38) en Robin Dokter van The Paragons (Kleine Houtstraat 60). De route voerde door het centrum van Haarlem met duurzame mode. Chhatta werd door MarketingTribune recent benoemd als een van de 'New Madmen m/v' om in de gaten te houden. Kijk voor meer informatie over de Dutch Sustainable Fashion Week op dsfw.nl/haarlem. Beluister de tweede aflevering van deze podcast hier of in onderstaand venster.
(PvWK, foto: Rauke Schalken, geluidsproductie: De Podcastfabriek)

Luister hier podcast deel (1) terug
Deel (2) staat hieronder.



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken