EasyToys en Kesbeke lanceren augurkvormige vibrator

- Food-en-retail
- 20 mrt 2025 @ 09:18
- Link
-
Tamara de Vos
Allround redacteur
BBP Media - Geen tag
- 20 mrt 2025 @ 09:18
- Tamara de Vos
Als opvallende 1 aprilgrap introduceren erotiekretailer EasyToys en augurkenproducent Kesbeke de 'Aaahh-gurk', een vibrator in de vorm van een augurk. Met deze actie spelen de bedrijven in op de populariteit van augurken en eerdere creatieve productlanceringen.
Na samenwerkingen met Hema en Kruidvat heeft EasyToys nu de handen ineengeslagen met Kesbeke, bekend om zijn tafelzuren en de tv-serie De Augurkenkoning. Volgens het persbericht is de ‘Aaahh-gurk’ een groene vibrator met krachtige trillingen, geïnspireerd op de vorm en kleur van een augurk. Met deze samenwerking willen de bedrijven seksueel genot op een speelse en humoristische manier toegankelijk maken.
EasyToys en Kesbeke hebben eerder al creatieve producten geïntroduceerd. Zo bracht EasyToys de tompouce-vibrator op de markt, terwijl Kesbeke bekend werd met de ‘chocogurk’, een chocoladeletter met augurkenvulling. De augurkvormige vibrator past volgens beide bedrijven in deze traditie van verrassende samenwerkingen.
Hoewel het bericht aangeeft dat de vibrator vanaf begin april exclusief beschikbaar zou zijn via EasyToys.nl, is het duidelijk dat het hier om een ludieke 1 aprilgrap gaat.
-
Tamara de Vos
- Werkt bij: BBP Media
- Functie: Allround redacteur
- Website:https://bbpmedia.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
- Kruidvat versterkt beautypositionering
- Albert Heijn zet tech in tegen voedselverspilling
- Fritz-kola introduceert Mischmasch in Nederland
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K taplocaties in Europa
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- DPG Media en Albert Heijn lanceren... 18-09-2025
- Start pilot 'De Betere Kantine' 18-09-2025
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes