EasyToys en Kesbeke lanceren augurkvormige vibrator

- Food-en-retail
- 20 mrt 2025 @ 09:18
- Link
-
Tamara de Vos
Allround redacteur
BBP Media - Geen tag
- 20 mrt 2025 @ 09:18
- Tamara de Vos
Als opvallende 1 aprilgrap introduceren erotiekretailer EasyToys en augurkenproducent Kesbeke de 'Aaahh-gurk', een vibrator in de vorm van een augurk. Met deze actie spelen de bedrijven in op de populariteit van augurken en eerdere creatieve productlanceringen.
Na samenwerkingen met Hema en Kruidvat heeft EasyToys nu de handen ineengeslagen met Kesbeke, bekend om zijn tafelzuren en de tv-serie De Augurkenkoning. Volgens het persbericht is de ‘Aaahh-gurk’ een groene vibrator met krachtige trillingen, geïnspireerd op de vorm en kleur van een augurk. Met deze samenwerking willen de bedrijven seksueel genot op een speelse en humoristische manier toegankelijk maken.
EasyToys en Kesbeke hebben eerder al creatieve producten geïntroduceerd. Zo bracht EasyToys de tompouce-vibrator op de markt, terwijl Kesbeke bekend werd met de ‘chocogurk’, een chocoladeletter met augurkenvulling. De augurkvormige vibrator past volgens beide bedrijven in deze traditie van verrassende samenwerkingen.
Hoewel het bericht aangeeft dat de vibrator vanaf begin april exclusief beschikbaar zou zijn via EasyToys.nl, is het duidelijk dat het hier om een ludieke 1 aprilgrap gaat.
-
Tamara de Vos
- Werkt bij: BBP Media
- Functie: Allround redacteur
- Website:https://bbpmedia.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Aldi start 'Waar liggen de eieren'
- Xenos en Sanny Verhoeven lanceren feelgoodcollectie: 'Happy at...
- Gall & Gall lanceert rosé Bisous van Bas & Nicolette
- Rituals lanceert eerste 'airport Mind Oasis' op Schiphol
- Hema lanceert campagne Het Thuistoilet tegen wc-tekort op...
- Marit van Egmond deelt Albert Heijns succesfactoren met McKinsey
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Let It Rib viert spareribs zonder gene18-04-2025
- [onderzoek] Pasen: Chocola blijft... 18-04-2025
- Retailmedia: La Place lanceert app... 18-04-2025
- Waarom chocolade met Pasen meer is... 17-04-2025
- 'Broodjes van Sam en Joris'... 17-04-2025
- Primark leert jongeren naaien17-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management