NRC wil niet scherp oordelen zonder scherp te zien
- Media
- 2 aug 2019 @ 16:29
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - PrintDagbladenCampagnesJournalistiek
- 2 aug 2019 @ 16:29
- Jeroen Mirck
Scherp oordelen zonder het scherp te zien. Dat is wat NRC niet wil doen. Niet zomaar wat roepen, maar echt goed uitzoekwerk. Een nieuwe printcampagne visualiseert dat mooi - met vage foto's.
In een wereld waarin steeds vaker een scherp oordeel wordt geveld op basis van vage informatie, wordt het belang van de voor NRC kenmerkende kwaliteitsjournalistiek alleen maar groter. Dat is het onderwerp van nieuw werk dat Ceci n’est pas un bureau maakte voor NRC en dat vanaf deze week zal verschijnen in zo’n dertien verschillende magazines.
De claim: wie doordenkt kiest voor de diepgang, nuance en betrouwbaarheid van NRC. Gekoppeld aan het aanbod van wat op dit moment de meest populaire abonnementsvorm is: de fysieke krant op zaterdag plus een online-abonnement.
Credits
Opdrachtgever: NRC Media
Bureau: Ceci n’est pas un bureau
Verantwoordelijk bij NRC: Mira Pasveer
Art: Martin Cornelissen, Ceci
Copy: Sikko Gerkema, Ceci
Strategie & account: Gertjan Hafkamp, Ceci
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
- ACM akkoord met overname RTL... 27-06-2025
- Viaplay sluit zich aan bij Screenforce25-06-2025
- Terug in de tijd met Google Earth24-06-2025
- Advertentiemarkt Nederland groeit... 23-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers