NRC wil niet scherp oordelen zonder scherp te zien

NRC wil niet scherp oordelen zonder scherp te zien
  • Media
  • 2 aug 2019 @ 16:29
  • 16373 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • PrintDagbladenCampagnesJournalistiek

Scherp oordelen zonder het scherp te zien. Dat is wat NRC niet wil doen. Niet zomaar wat roepen, maar echt goed uitzoekwerk. Een nieuwe printcampagne visualiseert dat mooi - met vage foto's.

In een wereld waarin steeds vaker een scherp oordeel wordt geveld op basis van vage informatie, wordt het belang van de voor NRC kenmerkende kwaliteitsjournalistiek alleen maar groter. Dat is het onderwerp van nieuw werk dat Ceci n’est pas un bureau maakte voor NRC en dat vanaf deze week zal verschijnen in zo’n dertien verschillende magazines. 

De claim: wie doordenkt kiest voor de diepgang, nuance en betrouwbaarheid van NRC. Gekoppeld aan het aanbod van wat op dit moment de meest populaire abonnementsvorm is: de fysieke krant op zaterdag plus een online-abonnement.

Credits

Opdrachtgever: NRC Media

Bureau: Ceci n’est pas un bureau

Verantwoordelijk bij NRC: Mira Pasveer

Art: Martin Cornelissen, Ceci

Copy: Sikko Gerkema, Ceci

Strategie & account: Gertjan Hafkamp, Ceci

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken