The Voice of Holland van start met nieuwe partners

The Voice of Holland van start met nieuwe partners
  • Media
  • 18 okt 2019 @ 17:39
  • 17696 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • TelevisiePartnershipMediaContent

Het tiende seizoen van The Voice of Holland barst vanaf 8 november los met meerdere nieuwe partners. Het populaire programma wordt ondersteund door T-Mobile, Lidl, Renault, Samsung, Levi’s en De Efteling.

De show was niet zo succesvol geweest zonder de partners die zich inmiddels al tien seizoenen lang verbinden aan het muzikale entertainmentprogramma. Dit jubileumseizoen zijn RTL en Talpa Media opnieuw trots op de partnerships die zijn gesloten rondom ‘The voice of Holland’. Dit seizoen worden in en rondom het merk branded content campagnes gerealiseerd in co-creatie met T-Mobile, Lidl, Renault, Samsung, Levi’s en De Efteling door middel van creatieve en innovatieve mediaconcepten.

Vernieuwde partnerships

In ‘The voice of Holland’ zijn er veel momenten die de kijker niet wil missen. T-Mobile omarmt met een partnership de mooiste momenten uit het tiende seizoen van ‘The voice of Holland’ op TV, social en in de app. De talenten van dit jaar kunnen dankzij Lidl het hele seizoen genieten van de lekkerste groenten en fruit in ‘The Freshbar’. Gezond eten is ten slotte belangrijk, ook voor een top perfomance.

Renault is dit seizoen de nieuwe automotive partner van het programma. Het merk zet de Renault Clio in de spotlight en wordt de exclusieve partner van het succesvolle online format ‘The Voice Family’.

Samsung heeft dit seizoen opnieuw een prominente rol in de talentenshow. Met Stage Stories, een unieke online extensie, worden de talenten van ‘The voice of Holland’ aan een nieuwe generatie video creators gekoppeld. Samen geven zij de kijker een uniek inkijkje in het traject dat de talenten doorlopen in aanloop naar de finale. 

Knallend seizoen

Kjeld Ouwerkerk, director Impact bij RTL: 'We zijn trots dat zoveel nieuwe partners dit krachtige merk omarmen. Het programma ‘The Voice of Holland’ heeft al seizoenen lang veel trouwe fans. Om het tiende seizoen nu te kunnen inluiden met zoveel mooie nieuwe samenwerkingen, zegt veel over de kracht van dit merk. We kijken ernaar uit om samen met onze partners en Talpa Media een knallend nieuw seizoen neer te zetten, waar niemand een moment van wil missen.'

The Voice of Holland is het grootste podium waar talenten zichzelf in de kijker kunnen zingen. Het programma scoort al tien jaar fantastische kijkcijfers en breekt record na record, zowel nationaal als internationaal. De show is inmiddels in meer dan 180 landen te zien, wint Emmy’s en schrijft tv-geschiedenis. ‘TVOH’ bouwt aan een nog groter platform via onder meer RTL XL, Videoland en YouTube, een app én social kanalen.



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken