Ziggo en Netflix lanceren Netflix en Ziggo Sport Totaal
- Media
- 18 nov 2024 @ 13:46
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Televisie
- 18 nov 2024 @ 13:46
- Nanny Kuilboer
Met een gezamenlijke reclamecampagne introduceren Ziggo en Netflix een nieuwe 'bundel' met live sport en entertainment: het Netflix & Ziggo Sport Totaal-pakket.
De bundel combineert Netflix met Ziggo Sport Totaal. Robin Kroes, directeur consumentenmarkt bij VodafoneZiggo: ‘We willen onze klanten altijd het beste bieden in sport en entertainment en met deze bundel brengen we een totaalervaring die sport-, film- én serieliefhebbers zal aanspreken.’
‘Deze is voor alle fans’
De introductie wordt ondersteund door een reclamecampagne die alle soorten fans centraal stelt. In de commercial geniet Ziggo-commentator Sierd de Vos van Squid Game en andere kijkers schakelen tussen sportwedstrijden en series. De centrale boodschap: deze bundel is voor álle fans. De campagne wordt breed ingezet via tv, radio en online media. Patrick Danckwardt, Head of Business Development Benelux and Nordics bij Netflix: ‘We zijn erg blij met de manier waarop deze bundel live sport, sportverhalen en entertainment samenbrengt, zodat we alle soorten fans kunnen bedienen. Hierdoor worden titels als Formula 1: Drive to Survive, Simone Biles: Rising en Senna nog relevanter voor Ziggo-klanten.’
Headerfoto: Ziggo Media Relations.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van kleine gebaren in nieuwe...
- Ad Alliance breidt Total Video-innovaties verder uit met HBO...
- Nieuw retailmedia-format brengt merken dichter bij consument
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij beste 'Dagelijkse podcast'
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
Laatste Nieuws
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van... 07-11-2025
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij... 06-11-2025
- Ad Alliance breidt Total... 03-11-2025
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

