Ziggo en Netflix lanceren Netflix en Ziggo Sport Totaal
- Media
- 18 nov 2024 @ 13:46
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Televisie
- 18 nov 2024 @ 13:46
- Nanny Kuilboer
Met een gezamenlijke reclamecampagne introduceren Ziggo en Netflix een nieuwe 'bundel' met live sport en entertainment: het Netflix & Ziggo Sport Totaal-pakket.
De bundel combineert Netflix met Ziggo Sport Totaal. Robin Kroes, directeur consumentenmarkt bij VodafoneZiggo: ‘We willen onze klanten altijd het beste bieden in sport en entertainment en met deze bundel brengen we een totaalervaring die sport-, film- én serieliefhebbers zal aanspreken.’
‘Deze is voor alle fans’
De introductie wordt ondersteund door een reclamecampagne die alle soorten fans centraal stelt. In de commercial geniet Ziggo-commentator Sierd de Vos van Squid Game en andere kijkers schakelen tussen sportwedstrijden en series. De centrale boodschap: deze bundel is voor álle fans. De campagne wordt breed ingezet via tv, radio en online media. Patrick Danckwardt, Head of Business Development Benelux and Nordics bij Netflix: ‘We zijn erg blij met de manier waarop deze bundel live sport, sportverhalen en entertainment samenbrengt, zodat we alle soorten fans kunnen bedienen. Hierdoor worden titels als Formula 1: Drive to Survive, Simone Biles: Rising en Senna nog relevanter voor Ziggo-klanten.’
Headerfoto: Ziggo Media Relations.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes