SkyShowtime najaar 2023 beschikbaar voor een miljoen abonnees Ziggo
- Media
- 23 aug 2023 @ 08:30
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Televisie
- 23 aug 2023 @ 08:30
- Nanny Kuilboer
Streamingdienst SkyShowtime komt najaar 2023 beschikbaar voor één miljoen abonnees als onderdeel van hun Ziggo-abonnement en vervangt hiermee Movies&Series L en XL.
Ziggo en SkyShowtime breiden hun samenwerking verder uit en vanaf najaar 2023 is de streamingdienst inbegrepen bij een TV Max-abonnement en beschikbaar als extra tv-pakket voor klanten die internet van Ziggo met Vodafone of HollandsNieuwe combineren. SkyShowtime zal hiermee het huidige Movies & Series L en Movies & Series XL van Ziggo vervangen. Klanten die in aanmerking komen krijgen later dit jaar persoonlijk bericht over het activeren van een SkyShowtime-account. Hiermee krijgen ze toegang tot het volledige aanbod van de streamingdienst. Tot die tijd kunnen klanten de grootste titels van SkyShowtime bekijken in het tv-menu.
Samenwerking
Als onderdeel van de uitbreiding van de samenwerking is sinds 22 augustus 2023 al een selectie van SkyShowtime te zien, zoals Babylon, iCarly, Nope, Paw Patrol, Rabbit Hole, Star Trek: Strange New Worlds (S1), Ticket to Paradise, Top Gun: Maverick, Tulsa King, Yellowjackets (S1 & S2) en Yellowstone (S1-5) die zijn te bekijken via het tv-menu van Movies & Series L- en XL-klanten. Robin Kroes, Executive Director of Consumer Markets bij VodafoneZiggo: ‘Deze samenwerking markeert een belangrijke mijlpaal voor Ziggo en versterkt onze toewijding aan het leveren van de beste entertainment-ervaring aan onze klanten. Door samen te werken met SkyShowtime verrijken we ons TV & Streaming-platform en bieden we een groot deel van onze klanten een nog beter aanbod van films en series, als onderdeel van hun Ziggo-abonnement.’
Volgende fase
SkyShowtime CEO Monty Sarhan: ‘We zijn trots op onze samenwerking met Ziggo. Vandaag markeert de volgende fase in dit partnerschap, waarbij SkyShowtime helpt om Ziggo's tv-aanbod te verrijken en consumenten echte waarde te bieden met ons premium entertainmentaanbod. We zijn verheugd dat nog meer abonnees in Nederland toegang krijgen tot ons aanbod van nieuwe en exclusieve films en series.’
Ziggo-klanten met een abonnement waarin SkyShowtime niet is gebundeld, kunnen zich via Ziggo op SkyShowtime abonneren voor een prijs van € 6,99 per maand.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- De Telegraaf bereikt meer lezers dankzij digitale editie
- Neuro-onderzoek bevestigt kracht van gecombineerde tv- en...
- [column] De culturele revolutie is begonnen! Ga bij het verzet
- TV-reclamemarkt in 2024: sterke groei online video
- EW Magazine lanceert positioneringscampagne 'Zuurstof tot...
- Q&A onderzoekt onmisbaarheid retailformules
Laatste Nieuws
- Q&A onderzoekt onmisbaarheid... 12-03-2025
- Mediatrends: online mediaconsumptie... 11-03-2025
- EW Magazine lanceert... 10-03-2025
- De Telegraaf bereikt meer lezers... 07-03-2025
- Neuro-onderzoek bevestigt kracht van... 06-03-2025
- TV-reclamemarkt in 2024: sterke... 05-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center