Viaplay kiest voor PHD

- 2 dec 2021 @ 09:54
- Ryan Baij
Viaplay,brengt haar mediabelangen onder bij PHD. De samenwerking omvat de communicatie- en mediastrategie, -planning en -inkoop voor alle kanalen in Nederland.
Kristoffer Bæk-Mikkelsen, VP International Marketing: ‘We werken al vele jaren succesvol samen met PHD in verschillende landen en hebben met PHD in Nederland het bureau gevonden dat ons kan helpen in het realiseren van onze ambities en te kunnen bouwen aan een succesvolle lancering van Viaplay in Nederland.’
Harald Mulders, Business Development Director PHD, vult aan: ‘We zijn ontzettend trots dat Viaplay ons heeft gekozen als partner. Viaplay is een merk met een enorme ambitie en gelooft in ons netwerk en onze propositie. Wij kijken ernaar uit om met onze “Make the leap” benadering disproportionele groei voor Viaplay te realiseren en de ambitie invulling te geven.’
Viaplay, de streamingdienst die onderdeel uitmaakt van de Nordic Entertainment Group (NENT), is vanaf volgend jaar actief op de Nederlandse markt. De meest in het oog springende aankondiging waren de Formule 1-rechten, die bij de streamingsdienst terecht zijn gekomen. Ook darten, de Bundesliga en vanaf de zomer Premier League, worden toevoegd aan het portfolio.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kijktijd lineaire TV neemt af,... 08-12-2023
- Van Nieuwkerk tekent vierjarig... 08-12-2023
- Leestrends 2023: financiën,... 08-12-2023
- DPG Media en Ringier Sports Media... 08-12-2023
- Column Top 5-TikTok-trends:... 08-12-2023
- Magna ad-spend forecast: digitale... 07-12-2023
MarketingTribune Events
- 26jan 2024
Deadline inschrijven Shopping Awards
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala