Bolletje kiest Havas voor geïntegreerd media-aanpak

Bolletje kiest Havas voor  geïntegreerd media-aanpak
  • Media
  • 7 jul 2022 @ 08:50
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Bolletje gaat volledig samenwerken met Havas. De samenwerking kwam tot stand op voorzet van Havas Lemz die al langer succesvol creatie maakt voor Bolletje.

De werkzaamheden behelzen volgens Havas ‘de volle breedte van mediastrategie tot media-inkoop met daarnaast onderzoek en community management.’ Dit alles wordt gedaan in een geïntegreerde aanpak met Havas Lemz.

Dennis Berg (Bolletje): ‘De tijd van creatie voor tv-commercials doorvertalen naar alle kanalen is wel voorbij. Daar ben ik van overtuigd. Ieder kanaal en doelgroep (en moment) heeft een eigen aanpak nodig. Dan heb je een geïntegreerd team nodig dat direct deze vertaalslag kan maken. Daarom hebben we voor een volledige samenwerking met Havas gekozen.’

Klaartje Kuypers (Havas Media): ‘Je krijgt altijd een glimlach op je gezicht van het Bolletje merk. Het is echt een love brand. Een klant die dus serieus investeert in haar merk. En natuurlijk is het super om dit samen te doen met Havas Lemz, waardoor we kort kunnen schakelen.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken