Bolletje kiest Havas voor geïntegreerd media-aanpak
- Media
- 7 jul 2022 @ 08:50
- 14410 x gelezen
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 7 jul 2022 @ 08:50
- 14410 x gelezen
- Sjaak Hoogkamer
Bolletje gaat volledig samenwerken met Havas. De samenwerking kwam tot stand op voorzet van Havas Lemz die al langer succesvol creatie maakt voor Bolletje.
De werkzaamheden behelzen volgens Havas ‘de volle breedte van mediastrategie tot media-inkoop met daarnaast onderzoek en community management.’ Dit alles wordt gedaan in een geïntegreerde aanpak met Havas Lemz.
Dennis Berg (Bolletje): ‘De tijd van creatie voor tv-commercials doorvertalen naar alle kanalen is wel voorbij. Daar ben ik van overtuigd. Ieder kanaal en doelgroep (en moment) heeft een eigen aanpak nodig. Dan heb je een geïntegreerd team nodig dat direct deze vertaalslag kan maken. Daarom hebben we voor een volledige samenwerking met Havas gekozen.’
Klaartje Kuypers (Havas Media): ‘Je krijgt altijd een glimlach op je gezicht van het Bolletje merk. Het is echt een love brand. Een klant die dus serieus investeert in haar merk. En natuurlijk is het super om dit samen te doen met Havas Lemz, waardoor we kort kunnen schakelen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Soap rond veiling FM-frequenties... 12-08-2022
- Juryvoorzitter Arno Kantelberg... 12-08-2022
- In juli iets langer voor de buis11-08-2022
- Taxi-app Dextr live11-08-2022
- Commerciële radiofrequenties... 10-08-2022
- [De zomer van] Samantha Catsburg:... 10-08-2022
MarketingTribune Events
- 28sep 2022
CustomerFirst Congres
- 4okt 2022
Grand Prix Content Marketing
- 13okt 2022
Shopping Today
- 1nov 2022
Dutch Podcast Conference