Inside Audio koppelt muziekwinkel aan consument

Inside Audio koppelt muziekwinkel aan consument
  • Online
  • 28 aug 2019 @ 10:40
  • 15090 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • WebsiteContentE-commerceConsumenten

Inside Audio, van oorsprong een muziekblog, gaat verder als platform dat on- en offline muziekwinkels koppelt aan consumenten.

Op het platform kunnen geïnteresseerden in muziekinstrumenten en -apparatuur producten met elkaar vergelijken op basis van reviews en prijs. Ook is op de website informatie over levertijd beschikbaar.

Inside Audio, in 2016 opgericht door de broers Jeffrey en Thomas Muller, is van oorsprong een online blog voor muzikanten, producers en dj's. Het duo heeft nu verschillende signalen uit de markt verwerkt om de onzichtbaarheid van muziekwinkels in de zoekresultaten van de huidige productvergelijkers en Google tegen te gaan.

In tegenstelling tot andere online productvergelijkers toont Inside Audio ook fysieke winkels zonder webshop. Deze winkels kunnen middels een import aangeven welke producten ze beschikbaar hebben. Zo kan de consument zien welke winkel in de buurt het gewenste artikel in het assortiment beschikbaar heeft en kunnen fysieke muziekwinkels de nieuwe generatie muzikanten die vooral online actief is, beter bereiken.

Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken