Grolsch verlengt sponsorschap bij De Graafschap

Grolsch verlengt sponsorschap bij De Graafschap
  • Sponsoring
  • 27 jun 2019 @ 12:20
  • 11288 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Sponsorship

De Graafschap en Koninklijke Grolsch verlengen hun langdurige samenwerking met 2 jaar tot een nieuwe periode van 6 jaar. Grolsch blijft daarmee tot medio 2025 als sponsor verbonden aan de club.

De Graafschap en Grolsch blijven ook na reeds vele jaren sponsorschap hun krachten bundelen

Hans Martijn Ostendorp, Algemeen Directeur De Graafschap: ‘Wij zijn verheugd dat onze langdurige relatie een vervolg gaat krijgen. Grolsch en De Graafschap zijn verbonden met de regio, twee stevige merken met een eigen karakter. Ook op sociaal maatschappelijk gebied draaien wij al geruime tijd een project met Grolsch, en geven wij mensen die het kunnen gebruiken een warm welkom tijdens een thuiswedstrijd.’

Alex Evenhuis, senior Accountmanager On Trade bij Koninklijke Grolsch: ‘Als afronding op de solide basis die deze, van oorsprong Achterhoekse bedrijven, in de afgelopen jaren in de samenwerking hebben gelegd, is het goed om deze te verstevigen en weer uit te breiden naar een langdurige periode. Door deze samenwerking geven Grolsch en de Graafschap een stevig signaal af voor goed Naoberschap in de Achterhoek. Daarbij hebben we naast de aandacht voor het voetbal ook zeker oog voor de mensen en de regio.’

Bij de ondertekening (zie foto) waren aanwezig: vlnr Alex Evenhuis (sr. Accountmanager Horeca Grolsch), Hans Martijn Ostendorp (Algemeen Directeur De Graafschap), Remon Enting (Financieel Directeur De Graafschap) en Erik Kottink (Sales Manager Horeca Grolsch).

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken