MVR Brand Partnerships nieuwe agency Mercedes F1

MVR Brand Partnerships nieuwe agency Mercedes F1
  • Sponsoring
  • 11 feb 2021 @ 11:01
  • 15009 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Sponsorship

Mercedes-AMG Petronas Formula One Team en MVR Brand Partnerships gaan samenwerken. Sinds 1 februari 2021 is de agency verantwoordelijk voor sponsoring & partnerships in de Benelux voor het team van zevenvoudig wereldkampioen Lewis Hamilton.

MVR Brand Partnerships is ontstaan door het samenbrengen van (event) organisatoren, sponsoren, partners & leveranciers.

Daardoor is het bureau naar eigen zeggen ‘gespecialiseerd in het ontwerpen, ontwikkelen en opzetten van co-brand partnerships die in eerste instantie misschien zelfs onlogisch lijken.’

Mercedes-AMG Petronas Formula One Team over de samenwerking: ‘Michiel werkt al langer samen met Mercedes-Benz Nederland, zowel bij de Amsterdam Fashion Week als de KLM100. De bijzondere verbindingen die Michiel steeds legt, is precies wat wij zoeken. Het is voor ons een uitgelezen kans om door het netwerk van Michiel verder in contact te komen met het Nederlandse bedrijfsleven. Wij zien door Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix (Zandvoort) & Formula 1 Belgian Grand Prix (Spa-Francorchamps) later dit jaar een paar mooie partnerships. Zeker met de focus op duurzaamheid, efficiëntie & high performance voor de komende jaren.’

Michiel van Rijn, (oprichter MVR Brand Partnerships): ‘F1 is natuurlijk magisch, een extreme teamsport waarbij je alleen samen kunt winnen. Het is fantastisch dat deze nieuwe samenwerking tot stand is gekomen. Ik kijk er naar uit om samen met het team nog meer successen te boeken en hopelijk de achtste wereldtitel te behalen.‘

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken