Replay kledingsponsor AFC Ajax
- Sponsoring
- 29 jan 2020 @ 10:16
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Sponsorship
- 29 jan 2020 @ 10:16
- Sjaak Hoogkamer
Replay en AFC Ajax hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend voor de komende vier (voetbal)seizoenen. Vanaf juli 2020 is Replay Official Sponsor en draagt zorg voor de formal & fashion wear van Ajax.
Naast dat Replay de Ajax-spelers, -directie en -bestuurders jaarlijks in het nieuw steekt, zullen ze ook een exclusieve collectie voor fans introduceren.
Matteo Sinigaglia, CEO van Fashion Box SpA (het moederbedrijf van Replay): ‘Bij de eerste gesprekken in onze thuisbasis Asolo was er direct een click met de Ajax-delegatie. De gedeelde passie voor voetbal, de historie en huidige resultaten van de club, het geloof ‘for the future’ en de aandacht voor creativiteit en ‘het anders willen doen’ zijn voor ons allemaal argumenten waarom Ajax perfect past in onze internationale partnership-strategie. We verheugen ons er op om onze nieuwe collecties, content en aanpak te laten zien aan alle fans in Nederland en de rest van de wereld.’
Menno Geelen, Commercieel Directeur van AFC Ajax: ‘Met trots verwelkomen we Replay als onze nieuwe fashion & formal wear sponsor. Replay wil het merk verder versterken, wij kunnen ze daarbij helpen. We worden onderdeel van de internationale Replay-familie. Replay verlengde hun samenwerking met Neymar Jr en kondigde recent samenwerkingen aan met Paris Saint Germain en All Blacks. Dat een internationaal merk als Replay in het verlengde van deze verdere groei van hun sponsorportfolio voor Ajax kiest, onderstreept onze groeiende wereldwijde aantrekkingskracht.’
Ajax 1, Jong Ajax en de Ajax Vrouwen dragen de nieuwe Replay-kleding vanaf het seizoen 2020-2021. De exclusieve formal & fashion wear-collectie wordt rond de start van het seizoen gepresenteerd.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing