Procter & Gamble nieuwe supplier Eredivisie
- Sponsoring
- 13 aug 2021 @ 08:39
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 13 aug 2021 @ 08:39
- Michiel van Zaane
Procter & Gamble is met ingang van komend seizoen (2021/22) voor minimaal 2 jaar supplier geworden van de Eredivisie. De samenwerking stelt P&G in staat om zich te verbinden aan de Eredivisie en haar 18 clubs. Gillette wordt als belangrijkste merk gekoppeld aan de Eredivisie.
Daarnaast wordt het partnership gebruikt voor promoties op verschillende merken in samenwerking met retailpartner Kruidvat. ‘Met dit partnership kunnen we de Kruidvat-consument nog aantrekkelijkere content en activaties bieden’, zegt Eva de Vries, Customer team marketing director bij Procter & Gamble. Procter & Gamble zet Gillette in als hero-merk binnen het partnership met de Eredivisie.
Gillette
Gillette gelooft dat wat een man aan de wereld laat zien – hoe hij eruitziet, hoe hij zich voelt en hoe hij daarnaar handelt – een directe impact heeft op zijn omgeving. Gillette steunt daarom elke man om het beste van zichzelf te laten zien. Voetballers zijn rolmodellen op en naast het veld en beïnvloeden daarmee de lifestyle van de nieuwe generatie voetbalfans. Wie zijn de mannen achter de spelers? Wat motiveert hen? En hoe bereiden ze zich voor om klaar te zijn voor elke uitdaging? Gillette brengt fans en voetballers komend seizoen dichter bij elkaar via de campagne ‘Faces of Football’ met als eerste activatie One to Watch.
Het partnership met Gillette wordt op 13 augustus, voor aanvang van de eerste speelronde, afgetrapt met de campagne ‘One to Watch’. Fans kunnen hun ‘One to Watch’-speler selecteren. Dat is een speler waarvan zij denken dat we die dit jaar in de gaten moeten gaan houden. Ook zullen diverse experts van ESPN hun stem uitbrengen.
Mirror Talk
Na het succes van de videoreeks ‘Gillette Lockerroom’, waarin de grootste Nederlandse voetbaltalenten te zien waren, wordt er samen met ESPN en Eredivisie momenteel gewerkt aan een nieuw branded content-format genaamd ‘Mirror Talk’, waarin voetbalfans maandelijks de ‘One to Watch’-spelers kunnen volgen. De eerste aflevering is eind september te zien op de kanalen van Eredivisie en ESPN.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Audi en Revolut presenteren F1-team15-12-2025
- Unox Nieuwjaarsduik groeit... 12-12-2025
- Nieuwe deal voor Oranje:... 10-12-2025
- PSV-kersttrui maakt comeback met... 08-12-2025
- Rabobank nieuwe hoofdsponsor van... 03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

