Ivo Pabst naar Crowd
- Sponsoring
- 17 nov 2021 @ 16:24
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 17 nov 2021 @ 16:24
- Sjaak Hoogkamer
Ivo Pabst is deze maand van start gegaan in de rol van Project Manager Sponsoring bij Crowd. Pabst komt van Sports Unlimited Retail en werkte de afgelopen jaren als Event Coördinator voor de sportretailformule Perry Sport.
Bij Crowd gaat hij zowel nationale als internationale klanten adviseren over de invulling van hun sponsoractiviteiten. In zijn vorige rol was Pabst verantwoordelijk voor de totstandkoming van on- en offline merk en consumenten activaties voor de formule Perry Sport. Voor die tijd deed hij ervaring op bij o.a. Red Bull Nederland, ook met de focus op sport en event sponsoring.
Ivo Pabst: ‘Na bijna 3,5 jaar actief te zijn geweest in de sport retail was het een mooi moment om mijn ambitie na te jagen om voor verschillende grote partijen in de sportwereld aan te slag te gaan. Ik geloof dat sportsponsoring werkt wanneer er een duidelijk plan ligt en dit consistent en met discipline wordt uitgevoerd.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Audi en Revolut presenteren F1-team15-12-2025
- Unox Nieuwjaarsduik groeit... 12-12-2025
- Nieuwe deal voor Oranje:... 10-12-2025
- PSV-kersttrui maakt comeback met... 08-12-2025
- Rabobank nieuwe hoofdsponsor van... 03-12-2025
- Moët & Chandon krijgt nieuwe... 26-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

