TMP&Co wordt employer branding agency PURE
- Bureaus
- 5 nov 2014 @ 11:49
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StrategieStorytellingMakersZakelijk
- 5 nov 2014 @ 11:49
- Redactie Bureaus
TMP&Co, bureau voor arbeidsmarktcommunicatie, gaat per 1 januari verder onder de vleugels van PURE, dat zich positioneert als een employer branding agency. Het management van PURE wordt gevoerd door de directieleden van de samenwerkende Amsterdamse bureaus Proof en Flickering Wall.
De initiatiefnemers omschrijven PURE als 'een nieuw initiatief waarin de activiteiten van het huidige TMP&Co opgaan'. Managing partner Bea Aarnoutse: 'Wij geloven dat ook alignment van potentiële medewerkers de komende jaren cruciaal is en dat het gedachtegoed van Proof daar een goede basis voor is. Zeker als we dit koppelen aan de creatieve slagkracht van Flickering Wall en de ervaringen opgedaan bij TMP&Co.'
De ambitie van het nieuwe PURE is 'stevig', aldus Aarnoutse. Binnen enkele jaren wil het bureau gezien worden als toonaangevend in de sector waarbij innovatie en creatie een sleutelrol spelen. Een gedegen eerste stap is het boek ‘Arbeidsmarktcommunicatie van A tot Z’ van Marcel van der Haas en Jenny Hudepohl dat in januari 2015 verschijnt. Boeken over alignment en employer branding zullen volgen.
Het management van PURE wordt gevoerd door de directies van Proof ('the alignment agency') en Flickering Wall, dat gespecialiseerd is in storytelling. Bea Aarnoutse is de managing partner, Ben Wickham de creative director en Luc van Beers de managing director. Bij het nieuwe PURE wordt Sascha Becker project director en 'Interactive Lead', Jean Paul Terpstra art director en 'Creative Lead', en Marcel van der Haas strategy consultant.
De komende maanden werkt TMP&Co al vanuit de gezamenlijke locatie op Veemarkt 135 in Amsterdam zodat PURE krachtig het nieuwe jaar ingaat.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Proof
- employer branding
- storytelling
- bureau
- Luc van Beers
- TMP&CO
- arbeidsmarktcommunicatie
- PURE
- Bea Aarnoutse
- Flickering Wall
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers