TMP&Co wordt employer branding agency PURE
- Bureaus
- 5 nov 2014 @ 11:49
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StrategieStorytellingMakersZakelijk
- 5 nov 2014 @ 11:49
- Redactie Bureaus
TMP&Co, bureau voor arbeidsmarktcommunicatie, gaat per 1 januari verder onder de vleugels van PURE, dat zich positioneert als een employer branding agency. Het management van PURE wordt gevoerd door de directieleden van de samenwerkende Amsterdamse bureaus Proof en Flickering Wall.
De initiatiefnemers omschrijven PURE als 'een nieuw initiatief waarin de activiteiten van het huidige TMP&Co opgaan'. Managing partner Bea Aarnoutse: 'Wij geloven dat ook alignment van potentiële medewerkers de komende jaren cruciaal is en dat het gedachtegoed van Proof daar een goede basis voor is. Zeker als we dit koppelen aan de creatieve slagkracht van Flickering Wall en de ervaringen opgedaan bij TMP&Co.'
De ambitie van het nieuwe PURE is 'stevig', aldus Aarnoutse. Binnen enkele jaren wil het bureau gezien worden als toonaangevend in de sector waarbij innovatie en creatie een sleutelrol spelen. Een gedegen eerste stap is het boek ‘Arbeidsmarktcommunicatie van A tot Z’ van Marcel van der Haas en Jenny Hudepohl dat in januari 2015 verschijnt. Boeken over alignment en employer branding zullen volgen.
Het management van PURE wordt gevoerd door de directies van Proof ('the alignment agency') en Flickering Wall, dat gespecialiseerd is in storytelling. Bea Aarnoutse is de managing partner, Ben Wickham de creative director en Luc van Beers de managing director. Bij het nieuwe PURE wordt Sascha Becker project director en 'Interactive Lead', Jean Paul Terpstra art director en 'Creative Lead', en Marcel van der Haas strategy consultant.
De komende maanden werkt TMP&Co al vanuit de gezamenlijke locatie op Veemarkt 135 in Amsterdam zodat PURE krachtig het nieuwe jaar ingaat.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- TMP&CO
- employer branding
- Bea Aarnoutse
- bureau
- storytelling
- Flickering Wall
- Proof
- PURE
- Luc van Beers
- arbeidsmarktcommunicatie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing