Nuon en Lemon Scented Tea lanceren 'Energie van waarderen'
- Bureaus
- 24 nov 2017 @ 12:00
- Link
-
Suzanne van der Meij
redacteur
Nederlands MediaNetwerk - CommercialsCommunicatie
- 24 nov 2017 @ 12:00
- Suzanne van der Meij
In de laatste tv-commercial van de 'Luisteren geeft energie'-campagne staat waarderen centraal. Met 'Energie van waarderen' gaat Nuon een stap verder. In dit wetenschappelijke format gaat Diederik Jekel, ondermeer bekend als tafelgast bij DWDD, samen met psycholoog Irith Koster onderzoeken wat meer waarderen fysiek en mentaal met ons doet. En wat het kan doen voor kijkers in hun eigen leven.
Ella Hollander-Jalil, manager Branded Content & Engagement bij Nuon: 'Met dit online contentformat willen we benadrukken hoe belangrijk het tonen van waardering is in menselijke relaties. Uit onderzoek blijkt namelijk dat waarderen niet vanzelfsprekend is. Wij Nederlanders zijn er niet goed in. Deze aflevering is de eerste stap om Nederland te helpen een beetje beter te leren waarderen. We doen dit als Nuon omdat we zelf streven naar goede, langlopende relaties met onze klanten. Waardering tonen is daarin cruciaal. We doen dit bijvoorbeeld al met Nuon Blijven Loont en Nuon Exlusief. Het is echt een speerpunt in ons merkbeleid.'
Gijsbregt Vijn van bureau Lemon Scented Tea: 'Het zit in het DNA van Nuon om mensen te helpen. Met "Energie van waarderen" laten we dit op een verrassende manier zien met content die relevant is voor heel Nederland. Misschien moet je maar eens gaan kijken!'
Credits
Bureau: Lemon Scented Tea | Productiemaatschappij: Bruut Amsterdam | Geluid: LAB-3 | Verantwoordelijk bij klant: Ella Hollander-Jalil, Ingrid Von Seida
-
Suzanne van der Meij
- Werkt bij: Nederlands MediaNetwerk
- Functie: redacteur
- Website:http://www.nederlandsmedianetwerk.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vier nieuwe gezichten bij Gardeners
- De impact van laaggeletterdheid: waarom dit probleem ons...
- Eerste AI-inhaakbillboard met bewegend persoon
- Zeeman verkozen tot meest duurzame kledingmerk
- Stabilo en KesselsKramer lanceren wereldwijde campagne
- 117 nominaties: brede spreiding met bekende uitschieters
Laatste Nieuws
- Leidse Schouwburg - Stadsgehoorzaal... 28-03-2025
- Defensie lanceert... 28-03-2025
- Gardeners breidt diensten uit met... 27-03-2025
- SAN ABC Accenten 2024 longlist bekend27-03-2025
- Warc Effective 100: Lange termijn... 26-03-2025
- 'Noem ons Naïf': verzorgingsmerk... 25-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center