Scheepens werkt voor jubilerend Van Mossel
- Bureaus
- 12 jul 2019 @ 09:49
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CampagnesCommercialsZakelijkReclame
- 12 jul 2019 @ 09:49
- Jeroen Mirck
Van Mossel, het grootste autobedrijf van Nederland, bestaat dit jaar 70 jaar. Dat viert het bedrijf met een eerste landelijke campagne, ontwikkeld door het Tilburgse reclamebureau Scheepens.
Op tv, radio en online is Van Mossel de komende weken aanwezig met een campagne gericht op privé-lease. Bekijk hieronder de making-of van de tv-commercial op locatie bij een vestiging van Van Mossel.
Tot nu toe was 2019 sowieso een prima jaar voor het naar eigen zeggen 'grootste bureau van Brabant'. Als opdrachtgever werden onder meer Spieren voor Spieren, Provincie Noord-Brabant en Diamant-groep binnengehaald.
Puzzelstukjes
'De afgelopen jaren hebben we er alles aan gedaan om onszelf te blijven ontwikkelen op strategisch en creatief vlak', zegt eigenaar Stefan van Hulten. 'In directie en management zijn veranderingen doorgevoerd en we hebben op vrijwel alle afdelingen nieuwe mensen aangenomen. Ook blijven we continu in gesprek met klanten waar we al jarenlang met veel succes en plezier mee samenwerken. We willen te allen tijde bescheiden blijven en niet te vroeg juichen, maar het lijkt erop alsof de puzzelstukjes allemaal op zijn plek beginnen te vallen.'
Naast de mooie campagnes die Scheepens in het vooruitzicht heeft, kijkt het bureau deze maand ook terug op tien jaar succesvol campagnewerk voor Stichting Roze Maandag. MarketingTribune schreef al over het Roze Maandag Pop-up Museum.
Credits
Opdrachtgever: Van Mossel
Bureau: Scheepens
Creatie: Jorn Schakenraad, Luuk Paulussen, Bram Giesen
Account: Noreen de Vaan, Alt-Willem Spenkelink
Productiemaatschappij: SuperEasterFeather
Producer: Arjan Oosterveer
Director: Colin Huijser
Audio-studio: LAB3
Stem: Dirk Zeelenberg
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
- 70 jaar
- dealer
- autobedrijf
- campagne
- Volkswagen
- commercial
- Scheepens
- private lease
- auto
- Audi
- Tilburg
- Van Mossel
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation