Abovo Media neemt Maxlead over

Abovo Media neemt Maxlead over
  • Bureaus
  • 26 sep 2019 @ 09:30
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenOvername

Abovo Media heeft vandaag digital marketingbureau Maxlead overgenomen. De twee bureaus behouden hun bestaande identiteit en blijven gehuisvest in respectievelijk Hoorn en Oegstgeest. Vanaf nu werken zij wel in gezamenlijke klantteams.

De nieuwe bureaugroep telt 200 medewerkers en een media- en consultancyspend van naar eigen zeggen €200 miljoen.

Marinus Zoutendijk, medeoprichter van Abovo Media, laat weten: ‘Een klant is er niet bij gebaat meerdere partijen en disciplines in te schakelen die onderling strijden om een zo groot mogelijk deel van zijn marketingbudget. Met de overname van Maxlead voeren we ons gedachtegoed verder uit.’

Rob Steenbrink, oprichter van Maxlead, voegt daaraan toe: ‘In het snel veranderende medialandschap hebben onze klanten behoefte aan een bredere dienstverlening in de gehele customer journey. Door ons aan te sluiten bij Abovo Media kunnen we hier in de toekomst nog beter invulling aan geven.’

Afbeelding v.l.n.r.: Rob Steenbrink (Maxlead), Kees Verbeek (Abovo), Ronald van Klooster (Maxlead) en Marinus Zoutendijk (Abovo).

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken