SAN-archief groeit naar 4.138 cases

SAN-archief groeit naar 4.138 cases
  • Bureaus
  • 10 okt 2019 @ 10:46
  • 11186 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

De SAN heeft nu ook alle cases uit 2018 in het SAN-archief geplaatst, zodat de beste reclamecampagnes van de afgelopen 14 jaar voor het marcomvak online staan.

‘Deze bijdrage aan het marketing- en communicatievak is inmiddels uitgegroeid tot het meest complete en ook het meest geraadpleegde archief,’ aldus Frits Schuring van de SAN. Volgens Schuring maakt het archief mogelijk dat iedereen met één muisklik terug kan vinden wat er in de afgelopen 14 jaar gemaakt is in het marcom vak en gepubliceerd in de SAN Jaarboeken vanaf 2005 t/m 2018.

SAN-archief omvat 14 jaar aan creatief werk

Compleet met alle casegegevens als doelstelling, doelgroep, concept beschrijving, mediagebruik, imago aspecten en de makers. ‘Een uitgebreider reclame-archief bestaat niet. Met inmiddels maar liefst 4.138 campagnes in woord en beeld kan iedereen zoeken op categorie, jaar, bureau, adverteerder, persoon, winnaar of welk trefwoord dan ook.’

Het doel van de SAN is volgens Schuring duidelijk: de kennis en ervaring van adverteerders inzetten voor een structurele bijdrage aan het marcom vak. Om deze doelstelling te verdiepen is destijds besloten om dit SANARCHIEF op te zetten. Neem hier een kijkje

Begin november a.s. ontvangen overigens alle relaties informatie over het 31ste SAN seizoen, over het inzenden van cases om gejureerd te worden en hoe die te reserveren voor in het SAN Jaarboek 2019.

Fotocredits: Blauw Gras/Staatsloterij

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken