SowiesoHelder breidt uit met Irpa Allard
- Bureaus
- 13 nov 2019 @ 09:23
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Personalia
- 13 nov 2019 @ 09:23
- Sjaak Hoogkamer
Het management van communicatiebureau SowiesoHelder krijgt versterking van creatief directeur Irpa Allard (rechts op foto). Het bureau focust op de volgende stappen voor 2020-2022 en vooral op uítbreiding van de kernactiviteiten: strategie, creatieve concepten en content.
‘We vertellen verhalen en activeren merken en bedrijven’, zegt Joost van Iperen, managing director bij SowiesoHelder (links op foto). ‘Steeds belangrijker daarin wordt het overkoepelende concept dat aansluit op de strategische koers en de communicatiedoelstellingen. Met Irpa krijgen we een specialist in huis op het gebied van strategische conceptontwikkeling en creatie met wie we samen de volgende stappen voor het bureau kunnen zetten.’
Ambitie
Van Iperen: ‘Met name op het gebied van Digital en Live (events, exhibitions) nemen de vragen aan ons bureau sterk toe en zien we groei en kansen om zowel onze huidige als ook nieuwe klanten te helpen bij hun doelstellingen. Naast Digital en Live is ook Retail voor de komende jaar tot speerpunt benoemd.’
Retail-expertise
Met Irpa Allard haalt SowiesoHelder iemand binnen met veel retail-ervaring. Als business unit director van MPG. was ze zakelijk en creatief eindverantwoordelijk voor alle Ahold accounts (Etos, Gall & Gall, Albert Heijn/Allerhande, AH to go). Vijf jaar geleden lanceerde ze met haar team voor Ahold USA Savory magazine de ‘Amerikaanse Allerhande’, inmiddels uitgegroeid tot een platform. Ook ontwikkelde ze begin 2019 het concept voor het nieuwe magazine van DA dat vier keer per jaar verschijnt. Als creatief directeur van SowiesoHelder zal zij ook op beide projecten werkzaam blijven. Voor Ahold USA/Savory op strategie, voor DA conceptbewaking.
Allard is begin november gestart bij SowiesoHelder en samen met het team van 23 mensen gaat ze volle vaart communicatiejaar 2020 in. ‘Hoog op mijn agenda: bekendheid die past bij wie we zijn en wat we kunnen. Bescheidenheid siert het team van SowiesoHelder. Dat is absoluut een mooie eigenschap. Maar als ik kijk naar de mooie merken waar het bureau mee samenwerkt en het sterke en effectieve werk dat we leveren, verdient SowiesoHelder meer bekendheid. Daar draag ik de komende jaren graag aan bij.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
Laatste Nieuws
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation