SowiesoHelder breidt uit met Irpa Allard
- Bureaus
- 13 nov 2019 @ 09:23
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Personalia
- 13 nov 2019 @ 09:23
- Sjaak Hoogkamer
Het management van communicatiebureau SowiesoHelder krijgt versterking van creatief directeur Irpa Allard (rechts op foto). Het bureau focust op de volgende stappen voor 2020-2022 en vooral op uítbreiding van de kernactiviteiten: strategie, creatieve concepten en content.
‘We vertellen verhalen en activeren merken en bedrijven’, zegt Joost van Iperen, managing director bij SowiesoHelder (links op foto). ‘Steeds belangrijker daarin wordt het overkoepelende concept dat aansluit op de strategische koers en de communicatiedoelstellingen. Met Irpa krijgen we een specialist in huis op het gebied van strategische conceptontwikkeling en creatie met wie we samen de volgende stappen voor het bureau kunnen zetten.’
Ambitie
Van Iperen: ‘Met name op het gebied van Digital en Live (events, exhibitions) nemen de vragen aan ons bureau sterk toe en zien we groei en kansen om zowel onze huidige als ook nieuwe klanten te helpen bij hun doelstellingen. Naast Digital en Live is ook Retail voor de komende jaar tot speerpunt benoemd.’
Retail-expertise
Met Irpa Allard haalt SowiesoHelder iemand binnen met veel retail-ervaring. Als business unit director van MPG. was ze zakelijk en creatief eindverantwoordelijk voor alle Ahold accounts (Etos, Gall & Gall, Albert Heijn/Allerhande, AH to go). Vijf jaar geleden lanceerde ze met haar team voor Ahold USA Savory magazine de ‘Amerikaanse Allerhande’, inmiddels uitgegroeid tot een platform. Ook ontwikkelde ze begin 2019 het concept voor het nieuwe magazine van DA dat vier keer per jaar verschijnt. Als creatief directeur van SowiesoHelder zal zij ook op beide projecten werkzaam blijven. Voor Ahold USA/Savory op strategie, voor DA conceptbewaking.
Allard is begin november gestart bij SowiesoHelder en samen met het team van 23 mensen gaat ze volle vaart communicatiejaar 2020 in. ‘Hoog op mijn agenda: bekendheid die past bij wie we zijn en wat we kunnen. Bescheidenheid siert het team van SowiesoHelder. Dat is absoluut een mooie eigenschap. Maar als ik kijk naar de mooie merken waar het bureau mee samenwerkt en het sterke en effectieve werk dat we leveren, verdient SowiesoHelder meer bekendheid. Daar draag ik de komende jaren graag aan bij.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing