The Communication Company haalt hoogste Cito-score

The Communication Company haalt hoogste Cito-score
  • Bureaus
  • 8 nov 2019 @ 10:14
  • 11172 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Cito, de bekende ontwikkelaar van examens en meetinstrumenten, heeft The Communication Company (TCC) uit Breda in de arm genomen voor de ontwikkeling van een nieuwe imagocampagne.

Serge Hoek, manager klant & markt bij Cito, laat weten: 'Veel mensen kennen Cito kennen ons van oudsher van de bekende Cito-toets, nu Centrale Eindtoets geheten. Maar we doen veel meer. Van het ontwikkelen van prototypes en het maken van de examens voor het voortgezet onderwijs tot het leerlingvolgsysteem voor PO en VO en examens voor bedrijven en beroepsverenigingen. We geloven in de kracht van objectieve gegevens die laten zien wat mensen in hun mars hebben, waarmee we leerkrachten ondersteunen en leerlingen vooruit helpen.'

Cees Faes, CEO van The Communication Company, voegt daaraan toe: 'In de nieuwe campagne staat het ondersteunende karakter van Cito centraal; de ontwikkelaar levert een constructieve bijdrage in de vorm van toetsing en examinering aan de persoonlijke ontwikkeling van veel meer mensen dan je denkt. Van leerkrachten en leerlingen tot professionals in het bedrijfsleven en nieuwe Nederlanders ongeacht leeftijd, niveau of achtergrond. De eerste uitingen, zowel in print als online, zijn inmiddels een feit.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken