Gert Jan Timmer van Leo Burnett naar Chuck Studios

Gert Jan Timmer van Leo Burnett naar Chuck Studios
  • Bureaus
  • 9 jan 2020 @ 10:16
  • 15856 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Chuck Studios start het nieuwe jaar met de benoeming van Gert Jan Timmer (links) tot managing partner. Met deze benoeming wil Chuck Studios zijn positie als productiebedrijf gespecialiseerd in food verder uitbreiden.

Timmer, tot voor kort nog managing director bij reclamebureau Leo Burnett, gaat vanuit het Amsterdamse hoofdkantoor leidinggeven aan de creatieve en strategische onderdelen van Chuck Studios. In deze hoedanigheid zal hij nauw samenwerken met mede-oprichter en tevens managing director Ellen Gaedtgens en global creative director Olaf van Gerwen. Timmer werkte in het verleden elf jaar lang als managing partner van TBWA\Neboko.

Timmer: 'Als bureauman heb ik vaak met productiebedrijven aan tafel gezeten en alle ontwikkelingen meegemaakt die de toenemende vraag naar videocontent met zich meebrengt. De markt schreeuwt om gespecialiseerd aanbod, dat is er nog te weinig. Chuck Studios is daar met zijn focus op food een mooie uitzondering op. Foodmerken hebben altijd een belangrijke rol gespeeld in mijn loopbaan. Misschien wel omdat ik er ooit ben gestart, bij Honig Foods.'

Chuck Studios opende vorig jaar vestigingen in Moskou en Los Angeles.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken