Gouden Loeki: winnaars Q4 bekend

Gouden Loeki: winnaars Q4 bekend
  • Bureaus
  • 23 jan 2020 @ 12:17
  • 28971 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommercialsReclameAwards

De winnaars van de Ster Gouden Loeki van het vierde kwartaal zijn bekend. Kanshebbers op de 25e Gouden Loeki zijn Albert Heijn, Bol.com, Coca-Cola, Hans Anders, Jumbo, KLM, Staatsloterij, Unox en Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.

De tv-commercials zijn net als ieder jaar bekeken en beoordeeld door een onafhankelijk publiekspanel van GfK. Uit deze beoordeling zijn de volgende kwartaalwinnaars naar voren gekomen:

•             Een onvergetelijke kerst van Albert Heijn en TBWA\Neboko

•             Dit is Ilse: het nieuwe gezicht van Albert Heijn van Albert Heijn en TBWA\Neboko

•             De winkel van… Slimme Schoenzetters van Bol.com en Dept

•             Wat ons verbindt is sterker van Coca Cola en Santo

•             Tevreden met je keuze? van Hans Anders en N=5

•             Kerst van Jumbo en Alfred International

•             To more memories together van KLM Royal Dutch Airlines en DDB Unlimited

•             Ik zorg van Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport en Publicis Amsterdam

•             Freddie van Staatsloterij en TBWA\Neboko

•             Vegetarische rookworst van Unox en TBWA\Neboko

Bekijk de tv-commercials hier. De uitreikingsavond vindt plaats op donderdag 13 februari in Theater Amsterdam. Meer informatie over de Gouden Loeki vind je hier.

 

Beeld via FB-pagina Ster.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken