'Pipi Langkous' Lodewijk van der Peet naar Brandbase
- Bureaus
- 30 jun 2020 @ 09:37
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Personalia
- 30 jun 2020 @ 09:37
- Sjaak Hoogkamer
Lodewijk van der Peet zegt het freelancerbestaan gedag en trekt in bij reclamebureau Brandbase. Van der Peet verliet in 2018 BeyenMeyer, het bureau waar hij sinds 2013 creatief- en algemeen directeur was.
Paul Alberts, CEO van BrandBase: ‘Lodewijk neemt een bak ervaring mee en heeft in zijn lange carrière vele functies gehad, van creatief directeur tot managing director, waarbij retail als een rode draad door zijn carrière liep. Zijn niet aflatende energie en zijn senioriteit gaan onze klanten helpen bij de realisatie van hun ambitieuze plannen.’
Lodewijk van der Peet gaat na 2 jaar freelancen aan de bak bij Brandbase
Lodewijk van der Peet: ‘Ik ervaar het als een cadeau dat ik weer iets nieuws mag doen. Ik voel me een beetje Pipi Langkous; ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan. Gelukkig merk ik nu al dat mijn kennis en ervaring goed van pas komen.’
BrandBase is een internationaal opererend bureau met vestigingen in Amsterdam, Londen en Hong Kong en legt zich naar eigen zeggen toe op het realiseren van herhaalaankopen door middel van premium promotional campaigns. Alberts: ‘Afgelopen jaar zijn een aantal campagnes geïmplementeerd in 21 landen waaronder Rusland, China, Chili en Ivoorkust. Deze campagnes zijn aantoonbaar effectiever dan het aanbieden van langlopende programma’s die loyaliteit stimuleren. De missie van BrandBase is om ‘the comeback company’ te zijn voor global brands. BrandBase werkt voor onder andere ABN Amro, Shell, Nationale Postcode Loterij en Cordaid.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Dentsu Lab Amsterdam focust op mensgerichte innovatie
- ANWB brengt woonverzekeringen tot leven met Buddy
- Gardeners lanceert Impact hub voor merken
- Van ‘gewoon beginnen’ tot social-first agency
- Opvallers over festivalmarketing ‘Merken zoeken meer diepgang...
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke vraag voor naasten
Laatste Nieuws
- Esther van Vliet & Steffi Boom... 05-12-2025
- Louis gaat met kerst op avontuur04-12-2025
- De Beren kiest OK als creatief partner04-12-2025
- Nieuwe campagne voor divers De Pijp04-12-2025
- Dentsu lanceert PR-propositie02-12-2025
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke... 01-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

