'Pipi Langkous' Lodewijk van der Peet naar Brandbase
- Bureaus
- 30 jun 2020 @ 09:37
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Personalia
- 30 jun 2020 @ 09:37
- Sjaak Hoogkamer
Lodewijk van der Peet zegt het freelancerbestaan gedag en trekt in bij reclamebureau Brandbase. Van der Peet verliet in 2018 BeyenMeyer, het bureau waar hij sinds 2013 creatief- en algemeen directeur was.
Paul Alberts, CEO van BrandBase: ‘Lodewijk neemt een bak ervaring mee en heeft in zijn lange carrière vele functies gehad, van creatief directeur tot managing director, waarbij retail als een rode draad door zijn carrière liep. Zijn niet aflatende energie en zijn senioriteit gaan onze klanten helpen bij de realisatie van hun ambitieuze plannen.’
Lodewijk van der Peet gaat na 2 jaar freelancen aan de bak bij Brandbase
Lodewijk van der Peet: ‘Ik ervaar het als een cadeau dat ik weer iets nieuws mag doen. Ik voel me een beetje Pipi Langkous; ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan. Gelukkig merk ik nu al dat mijn kennis en ervaring goed van pas komen.’
BrandBase is een internationaal opererend bureau met vestigingen in Amsterdam, Londen en Hong Kong en legt zich naar eigen zeggen toe op het realiseren van herhaalaankopen door middel van premium promotional campaigns. Alberts: ‘Afgelopen jaar zijn een aantal campagnes geïmplementeerd in 21 landen waaronder Rusland, China, Chili en Ivoorkust. Deze campagnes zijn aantoonbaar effectiever dan het aanbieden van langlopende programma’s die loyaliteit stimuleren. De missie van BrandBase is om ‘the comeback company’ te zijn voor global brands. BrandBase werkt voor onder andere ABN Amro, Shell, Nationale Postcode Loterij en Cordaid.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
- Overname Pinch vergroot Nederlandse... 08-07-2025
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers