Embassy-bus per 15 augustus Europa in
- Bureaus
- 5 aug 2020 @ 11:16
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Creatie
- 5 aug 2020 @ 11:16
- Lucas Boon
Op zaterdag 15 augustus start de 'Embassy of Dutch Creativity Tour'. De mobiele versie van de Embassy doet verschillende Europese steden aan, te beginnen in Hamburg. De bus vertrekt vanuit Amsterdam en zal uiteindelijk halverwege oktober eindigen in Brussel.
In de Europese steden worden diverse meet-ups opgezet met partijen die geïnteresseerd zijn in Nederlandse creativiteit. Normaal gesproken zetelt de Embassy of Dutch Creativity aan de boulevard in Cannes tijdens het jaarlijkse Cannes Lions-festival in juni, maar omdat corona roet in het eten gooide, besloot de Embassy een 'campertour' in het leven te roepen. Ook tijdens de tour blijft het doel van de Embassy overeind: de Nederlandse creatieve industrie op de kaart zetten.
Kyra Roest, founding mother van de Embassy, zegt: 'Het is eigenlijk heel simpel. Nu men niet naar de Embassy kan komen, komen we naar hen toe.'
De Embassy-camper is van 15 augustus tot 15 oktober onderweg en doet liefst 31 Europese steden aan, waaronder Hamburg, Kopenhagen, Berlijn, Milaan en Zürich. De tour is te volgen via de social media-kanalen van de Embassy, dutchiesontour.com en natuurlijk MarketingTribune. Het initiatief is mede mogelijk gemaakt door VEA, KPN, Creative Holland en DuPho.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
Laatste Nieuws
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

