Zonnatura: natuurlijk is elke dag anders
- Bureaus
- 28 sep 2020 @ 12:12
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesFood
- 28 sep 2020 @ 12:12
- Lucas Boon
Het tegenwoordige leven ziet er elke dag anders uit en voor al die uiteenlopende momenten heeft Zonnatura natuurlijke producten in huis. Dat is de boodschap van de nieuwe campagne van het foodbedrijf.
De campagne is ontwikkeld door Fitzroy in samenwerking met Nosh Food Films en wordt uitgerold op televisie, online, social media en in print. Met de campagne wil Zonnatura (onderdeel van Wessanen) inspelen op de trend van natuurlijke, plantaardige en voedzame voeding. Het merk richt zich hiermee op 'energieke, positieve vrouwen die bewust in het leven staan'. In de drie tv-commercials wordt hun leven in beeld gebracht, in combinatie met de Zonnatura-producten die hierop moeten aansluiten.
Martijn Morsink, marketing directeur van Wessanen, zegt: 'Ons assortiment bestaat uit ruim 100 producten. Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat is er dus wel een voedzaam product waarmee je bijvoorbeeld het ontbijt of de lunch kunt invullen. We willen de consumenten laten zien dat Zonnatura er altijd voor hen is.'
In de commercials wordt gefocust op onder meer het 'ontbijt- en theemoment'. Morsink: 'Het komende jaar continueren we de campagne en focussen we ons steeds op één product of productcategorie uit ons assortiment. Dat koppelen we vervolgens aan herkenbare momenten uit het leven van onze doelgroep. Zo willen we zoveel mogelijk Nederlanders inspireren om voor Zonnatura te kiezen.'
Bekijk de ‘ontbijt’-commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers